حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید شیائومی ۱۴ اولترا طراحی این گوشی را نشان می‌دهند

نوشته

3 ماه قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

گفته می‌شود که شیائومی به زودی از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده است، این دستگاه تا پایان ماه فوریه (اوایل اسفند) معرفی می‌شود. هم اکنون، تصاویر جدید شیائومی ۱۴ اولترا به بیرون درز کرده است. این تلفن هوشمند تاکنون در چندین وب‌سایت صدور گواهینامه مشاهده شده است.

شیائومی ۱۴ اولترا دارای ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای شکل خواهد بود

پیش از رونمایی از شیائومی ۱۴ اولترا، یک افشاگر اطلاعات به نام Fixed Focus Digital، دو تصویر جدید از طراحی قاب پشتی این دستگاه را به اشتراک گذاشته است. وی ادعا می‌کند که تصاویر مذکور، بسیار به طراحی نهایی Xiaomi 14 Ultra نزدیک هستند.

این تصاویر، تلفن هوشمند پرچمدار آینده شیائومی را در دو رنگ سفید و مشکی نشان می‌دهند. این گوشی، درست مانند مدل قبلی، از ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای شکل برخوردار است. چهار لنز و یک فلاش LED، درون این جزیره دوربین دیده می‌شود. نام برند LEICA را نیز می‌توان در مرکز ماژول مشاهده کرد.

طراحی Xiaomi 14 Ultra

طراحی Xiaomi 14 Ultra

در سمت راست فریم Xiaomi 14 Ultra دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار گرفته اند. انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند پرچمدار را تأمین کند. احتمالا این دستگاه دارای صفحه نمایش OLED با وضوح 2K و لبه های خمیده خواهد بود.

همان‌طور که وب‌سایت Thetechoutlook اشاره می‌کند، شیائومی برای دوربین اصلی این دستگاه به سراغ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-900 خواهد رفت. Xiaomi 14 Ultra دارای سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر نیز خواهد بود. ممکن است که برای این گوشی، یک باتری پرظرفیت ۵,۱۸۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شود. انتظار داریم که تلفن هوشمند مذکور از شارژ سریع ۹۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی کند.

لنزهای جدید برای شیائومی ۱۴ اولترا روی جزیره دوربین مشابه نسل قبل

با توجه به تصاویر جدید فاش شده، نظر شما درباره شیائومی ۱۴ اولترا چیست؟ آیا این گوشی هوشمند پرچمدار، طراحی زیبایی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

امیدوارم فقط لبه های خمیده نداشته باشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی