حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی A55 سامسونگ به این صورت خواهد بود: فریم شبه تیتانیومی؟

نوشته

3 ماه قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ

پیش‌تر و از یک منبع قابل اعتماد، رندرهای غیررسمی از Galaxy A55 منتشر شده بود. تا حدود می‌توان گفت که آن رندرها صحیح بودند اما با لو رفتن رندرهای رسمی منتسب به این دستگاه، باید گفت کمی طراحی آن متفاوت خواهد بود. براساس رندرهای جدید باید گفت که طراحی گلکسی A55 سامسونگ به این صورت خواهد بود.

طراحی گلکسی A55 سامسونگ

ما می‌دانیم که گلکسی اس ۲۴ اولترا با فریم فلزی تیتانیومی عرضه خواهد شد. به دلیل تمایز و مشخص بودن این ارتقا، فریم دستگاه به صورت هاشورخورده مات طراحی می‌شود، چیزی شبیه به سری پرو آیفون ۱۵ اپل.

با انتشار تصاویری که منتسب به رندرهای رسمی گلکسی A55 سامسونگ هستند، از این منظر حداقل ظاهر مشابهی با فریم فلزی گلکسی S24 Ultra را می‌بینیم. برای درک بهتر، تصاویر زیر را ببینید:

همانطور که در تصاویر بالا مشخص است، این فریم آلومینیومی به صورت مات و هاشورخورده خواهد بود. حال این‌که سامسونگ بخواهد از فریم تیتانیومی در Galaxy A55 بهره ببرد یا چیزی شبیه آن را طرای کرده، مشخص نیست و باید منتظر رونمایی رسمی آن باشیم.

طراحی بخش کلید‌های تنظیم حجم صدا و قفل روی فریم دستگاه را سامسونگ Key Iceland می‌نامد که قبلا در گلکسی A25 هم دیده بودیم. این بخش کمی برجسته‌تر از دیگر قسمت‌های دستگاه است و بافت آن نیز متفاوت به نظر می‌رسد.

از نظر طراحی قاب پشتی و بخش دوربین‌ها باید گفت که ظاهری مشابه با گلکسی A54 را داریم. در این رندر رنگ گرادیانت سفید که شامل صورتی، آبی و چند رنگ دیگر است را می‌بینیم.

در نمای جلو متاسفانه حاشیه زیاد نمایشگر کاملا مشخص است. با این حال حداقل حاشیه‌های هر چهارلبه نمایشگر یکسان و متقارن خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اگر Galaxy A55 با این طراحی عرضه شود، برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

اصلا جذاب نیست گوشی کم حاشیه میان رده ردمی نوت ۱۳ پرو

🔷 نقطه ضعف طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A55 حاشیه نمایشگر بسیار زیاد این گوشی است و این نقطه ضعف بزرگی در مقابل رقبای گوشی سامسونگ گلکسی A55 است که دارای حاشیه نمایشگر بسیار کمی هستند.

🔷 به نظرم باید در گوشی سامسونگ گلکسی A55 به جای تراشهٔ سامسونگ Exynos 1480 از تراشهٔ کوالکام Snapdragon 7 Gen 3 استفاده شود و تراشهٔ سامسونگ Exynos 1480 فقط در همان گوشی سامسونگ گلکسی A35 استفاده شود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)