حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به گلکسی A35 سامسونگ سلام کنید: خداحافظ ناچ قطره‌طور

به تازگی رندرهای رسمی گلکسی A55 سامسونگ منتشر شده و فریم فلزی هاشور خورده مات آن را دیدیم. با این حال برادر کوچکتر این دستگاه یعنی Galaxy A35 تغییر قابل‌توجه‌تری را ارائه می‌کند. رندرهای منتسب به این دستگاه لو رفته و باید گفت که گلکسی A35 برای دوربین سلفی به جای ناچ قطره‌طور به سوراخ نمایشگر مجهز می‌شود.

سوراخ نمایشگر برای گلکسی A35 سامسونگ

طراحی کلی گلکسی A3x با گلکسی A5x مشابه بود اما بزرگترین تفاوت بین این دو سری دستگاه را می‌توان در بخش نمایشگر دانست. جایی که مدل ارزان‌تر از نمایشگر با حاشیه بیشتر و بریدگی نمایشگر قطره‌طور استفاده می‌کرد اما مدل گران‌تر همان ظاهر عمومی یک گوشی اندرویدی، یعنی سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی را داشت.

آنطور که گزارش شده، سال ۲۰۲۴ پایان این موضوع خواهد بود و گلکسی A35 بالاخره ناچ قطره‌طور را کنار خواهد گذاشت. همچنان آنطور که در رندر زیر پیداست حاشیه نمایشگر آن نیز تقریبا مانند گلکسی ‌A55 است که با استانداردهای امروزه باید بگوییم زیاد محسوب می‌شود.

با وجود اینکه گلکسی A55 دارای فریم فلزی خواهد بود اما این تغییر برای گلکسی A35 اعمال نخواهد شد. در این رندرها هیچ جایی برای خطوط آنتن، روی فریم دستگاه دیده نمی‌شود که این حکایت از پلاستیکی بودن آن دارد.

درباره اینکه آیا قاب پشتی Galaxy A35 همچنان پلاستیکی است یا به شیشه تغییر می‌کند، اطلاعی در دست نیست. با این حال در این رندرها این قاب، شفاف براق تصور شده است.

برجستگی دوربین سه گانه اصلی روی قاب پشتی کمتر از گلکسی A55 به نظر می‌رسد. احتمالا فریم دور دوربین‌ها در تمام رنگ‌ها مشکی باشد. همچنین طراحی “جزیره کلید” روی سمت راست دستگاه شامل دکمه قفل و دکمه تنظیم حجم صدا می‌شود. این بخش نسبت به بقیه فریم، برجسته‌تر است و زبان طراحی جدید این شرکت کره‌ای محسوب می‌شود.

نظر شما درباره طراحی احتمالی سامسونگ Galaxy A35 چیست؟ فکر می کنید این طراحی برای شما جذاب است؟

طراحی گلکسی A55 سامسونگ به این صورت خواهد بود: فریم شبه تیتانیومی؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

سلام به a35 ولی ای کاش حاشیه ها کمتر میکرد

🔷 نقطه ضعف طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A35 حاشیه نمایشگر بسیار زیاد این گوشی است و این نقطه ضعف بزرگی در مقابل رقبای گوشی سامسونگ گلکسی A35 است که دارای حاشیه نمایشگر بسیار کمی هستند.

🔷 احتمال استفاده از تراشهٔ سامسونگ Exynos 1480 در گوشی سامسونگ گلکسی A35 بسیار زیاد است اما به نظرم تراشهٔ کوالکام Snapdragon 7 Gen 1 و یا تراشهٔ مدیاتک Dimensity 7200 گزینه‌های جذاب‌تر و شاید بهتری برای گوشی سامسونگ گلکسی A35 باشند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)