حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ویوو پد ۳ با پشتیبانی از شارژر ۶۶ وات گواهینامه 3C را دریافت کرد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ویوو

تبلت ویوو پد ۳ با پشتیبانی از شارژر ۶۶ واتی در میان داده های گواهینامه 3C چین مشاهده شده است. دریافت تاییدیه مذکور، نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی این تبلت نمانده است. Vivo Pad 3 دارای شماره مدل PA2473 است.

شاید تبلت ویوو پد ۳ تنها در نسخه Wi-Fi عرضه شود

چندی پیش Digital Chat Station ادعا کرد که تبلت آینده ویوو از شارژ سریع ۸۰ پشتیبانی می‌کند. اما طبق داده های گواهینامه 3C، تبلت ویوو پد ۳ از شارژر ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. معمولاً در این گواهی، قابلیت های اتصال یک دستگاه ذکر می‌شود، که درباره Pad 3 خبری از آن نیست. عدم اشاره به قابلیت های اتصال این محصول، احتمالا نشان دهنده آن است که ویوو پد ۳ تنها در نسخه Wi-Fi عرضه خواهد شد.

داده های 3C

در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره Vivo Pad 3 منتشر نشده است. گزارش های اولیه حاکی از آن است که این محصول دارای یک صفحه نمایش LCD با اندازه ۱۳ اینچی و رزولوشن 3K خواهد بود. گفته می‌شود که تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت را تأمین می‌کند. لازم به ذکر است که ویوو علاوه بر Pad 3، روی تبلت دیگری نیز کار می‌کند. برند زیرمجموعه ویوو، یعنی iQOO، در حال توسعه iQOO Pad Air است. این تبلت نیز به تازگی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی، موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که ویوو پد ۳ در ماه مارس و در کشور چین، به همراه تعداد دیگری از محصولات ویوو معرفی شود. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ویوو از گوشی های Vivo X Fold 3، X Fold 3 Pro و Vivo X100s در کنار Vivo Pad 3 رونمایی خواهد کرد. لازم به ذکر است که X Fold 3 در گذشته موفق به دریافت گواهی رادیویی چین شده است.

تبلت iQOO Pad Air با پشتیبانی از شارژر ۴۴ واتی در میان داده های گواهی 3C مشاهده شد

در صورت انتشار اطلاعات جدید در مورد Vivo Pad 3، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی