حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست سرعت گلکسی S24 Ultra با آیفون ۱۵ پرو مکس را تماشا کنید: رقابت هیجان‌انگیز

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، حتما بخوانید، سامسونگ

پرچمدارهای روز سامسونگ و اپل همواره به صورت مستقیم و غیرمستقیم با هم مقایسه می‌شوند. گلکسی اس ۲۴ اولترا به تازگی معرفی شده و با آیفون ۱۵ پرو مکس اپل که چند ماه پیش معرفی شد، مقایسه می‌شود. به تازگی ویدئو تست سرعت گلکسی S24 Ultra با آیفون ۱۵ پرو مکس منتشر شده که رقابت هیجان‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد.

تست سرعت گلکسی اس ۲۴ اولترا با آیفون ۱۵ پرو مکس

مشخصات تاثیرگذار در این تست را می‌توانید در تصویر بالا تماشا کنید. تراشه با فرکانس بالاتر در سمت اپل، حافظه رم بیشتر در سمت سامسونگ، رزلوشن نمایشگر بالاتر در پرچمدار سامسونگ و حافظه داخلی که در تست‌های قبلی دیدیم برای نماینده کره‌ای‌ها سریع‌تر است.

پرچمدار سامسونگ ۱۰۰ دلار گران‌تر از آیفون ۱۵ پرو مکس است و این هم به صورت کلی یک فاکتور مقایسه خارج از هر تستی محسوب می‌شود.

بسیار خوب، بیاید ویدئو مقایسه این دو پرچمدار مدعی را ببینیم:

 

همانطور که در ویدئوی تست بالا دیدید، این واقعا یک رقابت هیجان‌انگیز و تقریبا غیرقابل پیش‌بینی بود، به خصوص پایان آن.

گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ توانسته بود نقطه ضعف همیشگی این برند در بخش رندر ویدئو و بازکردن فایل‌های حجیم اسناد را برطرف کند اما اپل توانست با رقابتی آهسته و پیوسته، بازی‌ها را بهتر اجرا کند و در نهایت تنها با چند ثانیه رقابت را از سامسونگ ببرد!

نظر شما چیست؟ عملکرد این دو پرچدار را چطور دیدید؟ چنین تست‌هایی در خرید شما تاثیر دارد؟ هر چند برای سنجش عملکرد دو دستگاه مفید است اما در روزمره پیش نمی‌آید که چنین سناریویی را زندگی کنیم. انتخاب شما iPhone 15 Pro Max را انتخاب می‌کنید یا Galaxy S24 Ultra ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)