حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل خط سبز نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا کاربران را نگران می‌کند؟

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مشکلات

تنها چند هفته پس از عرضه جهانی گلکسی اس ۲۴ اولترا، دو مورد مشکل خط سبز نمایشگر در این گوشی هوشمند گزارش شده است. دو کاربر آمریکایی با انتشار پستی در ردیت، مشکل صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra را به اشتراک گذاشته اند.

دو مورد از مشکل خط سبز نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا گزارش شد

احتمالا به یاد دارید که چند سال پیش، کاربران سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ از مشکل خط سبز صفحه نمایش رنج می‌بردند. البته لازم به ذکر است که سایر مدل های سامسونگ و دیگر سازندگان گوشی های هوشمند نیز، مانند وان پلاس و ریلمی، چنین مشکلاتی داشته اند. چهار سال پس از عرضه سری Galaxy S20، به نظر می‌رسد که این مشکل بار دیگر در جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ مشاهده شده است.

مشکل خط سبز نمایشگر Galaxy S24 Ultra

یک کاربر ردیت با انتشار پستی، اعلام کرد که تنها ۶ روز پس از خرید گلکسی اس ۲۴ اولترا، با مشکل خط سبز نمایشگر روبرو شده است. بر روی صفحه نمایش این تلفن هوشمند پرچمدار، یک خط سبز عمودی و خط سفید افقی دیده می‌شود. همان‌طور که وب‌سایت Notebookcheck اشاره می‌کند، حتی راه‌اندازی مجدد و بازگشت به تنظیمات کارخانه نیز نتوانسته مشکل مذکور را حل کند. موضوع نگران کننده آن است که این مشکل تنها به یک دستگاه ختم نمی‌شود. کاربر دیگری نیز در ردیت، ادعا می‌کند که بر روی Galaxy S24 Ultra یک خط عمودی سبز ظاهر شده است. کاربران هر دو این گوشی های هوشمند با تعویض و یا دریافت مبلغ پرداختی خود از فروشگاه هایی که S24 Ultra خود را خریداری کرده اند، مشکل دارند.

مشکل خط سبز نمایشگر Galaxy S24 Ultra

در حال حاضر مشخص نیست که این مشکل گلکسی اس ۲۴ اولترا به یک مشکل فراگیر تبدیل خواهد شد و یا تنها یک نقص تولیدی در تعداد بسیار محدودی از دستگاه ها بوده است. با این وجود اما گوشی های هوشمند سامسونگ به وجود چنین مشکلاتی شهرت دارند و همین دو مورد نیز می‌تواند اعتماد کاربران را خدشه دار سازد. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر درباره این مشکل، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ رسما معرفی شد: ۷ سال آپدیت اندروید و نمایشگر تخت

نظر شما چیست؟ آیا مشکل خط سبز نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ، کاربران زیادی را درگیر خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی