حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکلات نمایشگر گلکسی S20 و +S20 و S20 Ultra دوباره پدیدار شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ، مشکلات

حدود دو ماه پیش بود که برای شما کاربران در ترنجی از برخی از مشکلات به وجود آمده در نمایشگر سامسونگ گلکسی S20 نوشتیم. آن خبر را به یاد دارید؟ حال پس از چند هفته گویا مشکلات نمایشگر های این دستگاه بازگشته‌اند و متأسفانه به نظر می‌رسد این موضوع اساساً یک مشکل سخت افزاری باشد. البته به خاطر داشته باشید که در صورت فراگیری این مشکل، احتمالاً سامسونگ گوشی گلکسی S20 شما را در صورت داشتن گارانتی تعمیر خواهد کرد. اما اگر اینطور نبود و چیزی از گارانتی دستگاه شما باقی نبود، ممکن است سامسونگ کاری برای تعمیر رایگان گوشی S20 شما انجام ندهد.

در سمت دیگر اما به نظر می‌رسد شکایات مشتریان گلکسی S20 در حال انباشته شدن است. مشکل صفحه سبز یا صورتی در روز های اخیر برای کاربران بیشتر و بیشتری واقعی می‌شود و آنها شکایات خود را به توییتر آورده‌اند.

در واقع این اتفاق جدید نیست و مشکلات مشابهی در مدل‌ های قدیمی‌تر مانند گلکسی S7 نیز وجود داشته است. هرچند هنوز مشخص نیست که این مشکلات گلکسی S20 چقدر گسترده هستند. به نظر نمی‌رسد سامسونگ فکر کند که این مشکل به اندازه کافی فراگیر است. بنابراین احتمالاً سامسونگ فراتر از تعمیر دستگاه های درگیر مشکل تحت گارانتی احتمالاً فکری نخواهد کرد.

همانطور که گفتیم چند ماه پیش، شاهد گزارش‌ هایی بودیم مبنی بر اینکه نمایشگر های گلکسی اس 20 به طور ناگهانی بدون هیچ دلیل شناخته‌شده‌ای از کار می‌افتادند و مشتریان را مجبور به تعویض صفحه‌نمایش دستگاه خود می‌کردند. موضوع ناراحت کننده اما این بود که در برخی موارد دستگاه خارج از گارانتی بود. زیرا سری S20 بیش از یک سال بود که تا آن زمان عرضه شده بود.

مشکلات نمایشگر گلکسی S20 و +S20 و S20 Ultra دوباره پدیدار شده است

گلکسی اس 20 پلاس و اس 20 اولترا نیز دوباره به مشکلات خطوط درون نمایشگر مبتلا شده‌اند

اکنون مشکل دیگری وجود دارد که نمایشگر گوشی های کاربران را در گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس و اس 20 اولترا گرفتار کرده است. منبع که این بار وبسایت خبری AndroidPolice است، می‌گوید که کاربران این تلفن‌ها یک خط سبز یا صورتی را گزارش می‌کنند که روی صفحه نمایش کشیده می‌شود‌. برای برخی، این اتفاق پس از به‌روزرسانی اخیر رخ داد. اما گزارش‌ هایی نیز مبنی بر بروز این مشکل در چند ماه پیش وجود دارد. جمعبندی آنها نشان می‌دهد ممکن است در حدسی ترسناک، نرم‌افزار این دستگاه ها مشکلی نداشته باشد و مشکلات اساساً از سخت‌افزار باشند.

منبع می‌گوید که نمی‌توان مطمئن شد دستگاه‌ های دارای این مشکلات به‌طور غیرعادی رها شده‌اند یا به کار گرفته شده‌اند. اما ما می‌دانیم که به طور بخصوصی مشکلات نمایشگر سری گلکسی S20 را درگیر خود کرده‌اند. در واقع، سری گلکسی اس 20 بلافاصله پس از عرضه با مشکلاتی در صفحه نمایش روبرو بود. بسیاری از کاربران در سال 2020 با رنگ سبز در صفحه نمایش گوشی خود مواجه شدند، اگرچه سامسونگ توانست این مشکل را با به روز رسانی های نرم افزاری تا حدی برطرف کند.

اکنون اما از آنجایی که کمی بیش از دو سال است که سری گلکسی اس 20 به فروش می‌رسد، رفع این مشکل خاص نمایشگر، احتمالاً مستلزم پرداخت هزینه های کاربران از جیب خود برای انجام تعمیرات است. امیدواریم در صورت گسترده بودن این مشکل، سامسونگ بتواند تعمیرات رایگان را ارائه دهد، اگرچه به نظر نمی‌رسد. زیرا این شرکت حتی تاکنون به طور رسمی این مشکل را تایید نکرده است.

 

آیا مشکل مشابهی در صفحه نمایش گلکسی اس 20 خود دارید؟ اگر اس 20 پلاس یا اس 20 اولترا دارید آنها چطور؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری