حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mix Fold 4 اولین گوشی با دوربین Leica عرضه می‌شود

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

همکاری شیائومی با Leica پس از کمرنگ شدن هواوی در بازار موبایل جهانی، آغاز شد. آنطور که پیداست این همکاری به یک گوشی تاشو نیز راه خواهد یافت. به تازگی گزارش شده که شیائومی Mix Fold 4 اولین گوشی با دوربین Leica عرضه می‌شود.

شیائومی Mix Fold 4

شیائومی در حال حاضر مشغول آماده‌شدن برای کنگره جهانی موبایل امسال یا همان MWC 2024 است. این رویداد نیمه اول اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. آنطور که گفته شده احتمالا شاهد عرضه جهانی شیائومی 14 و 14 پرو خواهیم بود. همچنین گوشی پرچمدار پریمیوم Xiaomi 14 Ultra نیز شاید رونمایی شود.

با این حال، بخش تحقیق و توسعه این شرکت مدت‌هاست که مشغول تولید نسل بعدی گوشی تاشو آنهاست. انتظار می‌رود این دستگاه به عنوان جانشین Mix Fold 3 معرفی گردد. همچنین احتمالا اولین حضور یک گوشی تاشو شیائومی در بازار جهانی خواهد بود.

چند روز پیش در گزارشی گفته شده بود که رقیب گلکسی زد فولد 5 یا حتی زد فولد 6 وارد بازار اروپا خواهد شد.

در گزارش جدید گفته می‌شود که شیائومی Mix Fold 4 یک ارتقا جامع برای فناوری لولا ارائه می‌کند که به به مانند گوشی‌های تاشو سامسونگ در حالت نیمه باز ثابت بماند تا مثلا به عنوان سه پایه دوربین عمل کند.

احتمالا نسل جدید لولا حتی از مقاومت بیشتری برخوردار خواهد بود و در عین حال به طور قابل توجهی سبک‌تر می‌شود. گوشی Mix Fold با وزن ۲۵۰ گرم در حال حاضر به طور قابل توجهی سنگی‌تر از رقبای تاشو دیگر است.

شیائومی همچنین ظاهراً می‌خواهد با Mix Fold 4 در مقابل لولا مقاومت در برابر آب سامسونگ ظاهر شود. بنابراین شیائومی میکس فولد می‌تواند برای اولین بار دارای گواهی IP باشد.

همچنین برای بخش دوربین اصلی به احتمال خیلی زیاد همکاری با برند Leica صورت خواهد گرفت. هنوز درباره مشخصات سخت افزاری این بخش صحبتی نشده است. با این حال چنین تصمیمی نشان می‌دهد که Xiaomi می‌خواهد روی دوربین این گوشی تاشو بیشتر وقت بگذارد، کاری که سامسونگ نمی‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که گوشی تاشو نسل جدید شیائومی موفق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)