حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو کوچک شیائومی با نام Xiaomi Mix Flip در راه است؟

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

کمتر از یک ماه پیش بود که گوشی تاشو شیائومی می میکس فولد ۳ رسما معرفی شد. این گوشی تاشو بزرگ در ادامه دیگر محصولات Xiaomi در این دسته ارائه می‌شود. با وجود آن‌که شیائومی تعداد قابل توجهی گوشی تاشو بزرگ دارد اما تا به حال گوشی تاشو کوچک نساخته است. اگر طرفدار شیائومی و گوشی‌های تاشو کوچک هستید، خبر خوبی برای شما داریم. به تازگی شنیده می‌شود که گوشی تاشو کوچک شیائومی با نام Xiaomi Mix Flip در راه است.

گوشی تاشو کوچک Xiaomi Mix Flip

اگر به شیائومی میکس ۳ علاقه دارید باید بگویم که مانند مدل‌های قبلی خود، وارد بازار جهانی نخواهد شد. البته به تازگی شنیده می‌شود که این شرکت یک تلفن تاشو کوچک در دست ساخت دارد که باید سال آینده در چین و شاید در بازار جهانی عرضه شود.

گوشی تاشو کوچک Xiaomi در پایگاه داده IMEI با شماره مدل 2311BPN23C مشاهده شده است. این دستگاه با نام Mix Flip ذکر شده که شایعات قبلی را تأیید می کند.

به جز اسم دستگاه، هیچ جزئیات جالب دیگری در لیست یافت نمی‌شود. در حالی که هیچ تایید رسمی از سوی این برند وجود ندارد، یک منبع آگاه اخیرا ادعا کرده که Mix Flip سال آینده و در کنار شیائومی Mix Fold 4 عرضه خواهد شد.

پیش از این رندری غیررسمی طراحی گوشی تاشوی کوچک احتمالی شیائومی را به اشتراک گذاشته بود. این رندر را به عنوان تصویر اصلی مطلب می‌بینید. روی قاب پشتی سه سنسور دوربین با فلاش LED وجود دارد. گفته می شود یکی از دوربین ها، دوربین تله فوتو 3X خواهد بود.

شیائومی میکس فلیپ می تواند به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شود و از طراحی شیک برخوردار باشد. ما انتظار داریم که با طراحی نازک و سبک همراه شود. با این حال هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که گوشی‌های تاشو کوچک (فرم‌فکتور Flip) موفق‌تر خواهند بود یا گوشی‌های تاشو بزرگ (فرم‌فکتور Fold)؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)