حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۴ اولترا با شارژ بی‌سیم ۸۰ وات ماه آینده عرضه می‌شود؟

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

طبیعتا انتظار داریم که Xiaomi 14 Ultra بیشتر متمرکز بر دوربین باشد. با این حال این سبب نمی‌شود که روی بخش‌های دیگر تمرکزی برای پیشرفت وجود نداشته باشد. در گزارش‌های جدید می‌شنویم که شیائومی ۱۴ اولترا با شارژ بی‌سیم ۸۰ وات ماه آینده عرضه خواهد شد.

شیائومی ۱۴ اولترا با شارژر بی‌سیم ۸۰ وات

شاید فکر کنید که این سریع‌ترین شارژ وایرلس در دنیای موبایل است. البته که اینطور نیست. پیش ‌از این آنر مجیک ۴ پرو با شارژر وایرلس ۱۰۰ وات ارائه شده بود. با این حال باز هم شارژ بی‌سیم ۸۰ وات می‌تواند کاملا جذاب ظاهر شود.

به تازگی در گزارشی ادعا می‌شود که مشخصات شارژ محصولات پرچمدار شیائومی در سال ۲۰۲۴ به این صورت خواهد بود:

پایین‌ترین دستگاه باید شیائومی ۱۴ اولترا باشد. به این صورت شارژ سیمی ۱۲۰ وات، شارژ بی‌سیم ۸۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ را به کاربران ارائه کند. مشخصات بسیار خوبی برای توان شارژ خواهد بود و از این نظر قطعا از رقبای اندرویدی دیگر خود پیش می‌افتد، به خصوص از سامسونگ و گوگل.

گزارش دیگر به تاریخ رونمایی شیائومی ۱۴ اولترا اشاره می‌کند. گفته شده که شاید این دستگاه ماه آینده رسما معرفی شود. این تاریخ تقریبا می‌تواند به MWC 2024 یا کنگره جهانی موبایل امسال اشاره داشته باشد. البته که چیزی قطعی نیست اما پیش‌تر عنوان شده بود که شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو در این رویداد به صورت جهانی عرضه خواهند شد. بعید نیست که این شرکت مدل اولترا را نیز همینجا رونمایی کند.

امروز در ترنجی برای شما نوشتیم که قیمت شیائومی ۱۴ اولترا شاید کمتر از شیائومی ۱۳ اولترا باشد. با این حال هنوز چیزی مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار پریمیومی ۲۰۲۴ شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)