حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنزهای جدید برای شیائومی ۱۴ اولترا روی جزیره دوربین مشابه نسل قبل

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

خانواده Xiaomi 14 بدون مدل اولترا معرفی شد. البته این بدان معنی نیست که این سری مدل اولترا ندارد، بلکه دیرتر معرفی خواهد شد، شاید برای جلب توجه بیشتر روی مدل پریمیوم این خانواده چنین تصمیمی گرفته شده باشد. به تازگی تصویری منتشر شده که لنزهای جدید برای شیائومی ۱۴ اولترا را روی جزیره دوربین مشابه نسل قبل نشان می‌دهد.

دوربین اضافی برای شیائومی ۱۴ اولترا

انتظار می‌رود Xiaomi 14 Ultra به زودی وارد بازار شود. امروز یک منبع قابل اعتماد تصویری از شیشه جزیره دوربین این دستگاه منتشر کرده که نشان می‌دهد طراحی کلی مشابه شیائومی 13 اولترا خواهد بود اما لنزها و بعضا حسگر تصویرهای جدیدی در این محصول اسفتاده خواهد شد.

با توجه به این تصویر و اطلاعات درج شده روی شیشه جزیره دوربین Xiaomi 14 Ultra باید گفت که دوربین اصلی دارای دیافراگم روشن‌تر f/1.6 خواهد بود، در حالی که دوربین تله فوتو پریسکوپ دارای لنز f/2.5 است. این مجموعه دوربین بار دیگر با همکاری لایکا به بازار خواهد آمد.

به نظر می‌رسد که شیائومی نمی‌خواهد ظاهر پرچمدار جدیدش را نسبت به نسل قبل تغییر دهد. این می‌تواند نشان از رسیدن به یک طراحی پخته برای این محصول پریمیوم می‌دهد و شاید به مانند نسل‌های اخیر آیفون یا مدل اولترا سری گلکسی S قرار است یک ظاهر آشنا را هر سال ببینیم.

طبق گزارش‌های قبلی، انتظار داریم دوربین اصلی با حسگر تصویر Sony LYT-900 و دیافراگم متغیر عرضه شود. سوال بی‌پاسخی که فعلا وجود دارد موجود بودن Xiaomi 14 Ultra به صورت جهانی است. این شرکت پیش‌تر شیائومی ۱۱ اولترا و ۱۲ اس اولترا را فقط در بازار چین ارائه نمود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این طراحی شیائومی همان چیزی است که باید ادامه پیدا کند؟ پیش‌تر شیائومی ۱۳ اولترا با چنین طراحی عرضه شده بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)