حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت جدید شیائومی با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اوایل اسفند ماه معرفی خواهد شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

تبلت جدید شیائومی با شماره مدل 24018RPACC، موفق به دریافت گواهینامه 3C شد. هنوز مشخص نیست که این محصول متعلق به سری Pad 6 است و یا سری Pad 7. تاییدیه 3C تنها توان شارژ سریع این دستگاه را نشان می‌داد. هم اکنون اما Digital Chat Station، زمان رونمایی احتمالی و تراشه به کار گرفته شده در این تبلت را فاش کرده است.

تبلت جدید شیائومی از شارژر ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

دیجیتال چت استیشن، این افشاگر معروف اطلاعات، با انتشار پستی درباره تبلت جدیدی صحبت می‌کند که از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 برخوردار است. او مستقیماً به نام این تبلت اشاره نمی‌کند. اما در بخش نظرات این پست، برخی ادعا کرده‌اند که DCS درباره Xiaomi 24018RPACC صحبت می‌کند.

داده های گواهینامه 3C نشان می‌دهد که این تبلت آینده شیائومی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه همچنین دارای گواهینامه HDR Vivid است که تجربه غنی‌تری از تماشای محتوا را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پست Digital Chat Station

این افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که تبلت جدید شیائومی تجربه ای به هم پیوسته با سایر دستگاه های این شرکت ارائه می‌کند. احتمالا منظور وی آن است که تبلت جدید این غول فناوری چینی به طور پیش‌فرض از رابط کاربری HyperOS برخوردار خواهد بود.

پیش‌تر ادعا شده است که این محصول تا پایان ماه فوریه (اوایل اسفند ماه) رونمایی می‌شود. Digital Chat Station همچنین ادعا می‌کند که Xiaomi در حال کار بر روی تبلت های جدید مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و پنل های OLED است. به نظر می‌رسد که این دستگاه ها می‌توانند بخشی از سری پد ۷ باشند. مطابق با گزارش Gizmochina، متاسفانه هنوز نام دقیق شیائومی X24018RPACC مشخص نیست. اما انتظار می‌رود که گزارش های بیشتری منتشر شده، و اطلاعات دقیق‌تری را از این تبلت آینده شیائومی در اختیار ما قرار دهند.

تبلت شیائومی Pad 6 و Pad 6 Pro رسما معرفی شدند

نظر شما درباره تبلت های شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی