حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی Pad 7 Pro فاش شد؛ Pad 7 Max با نمایشگر OLED در راه است

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

مشخصات کلیدی شیائومی Pad 7 Pro به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که سری پد ۷ نسبت به نسل قبل پیشرفت هایی داشته باشد. آخرین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که این سری از تبلت های آینده شیائومی دارای ۳ عضو خواهد بود.

مشخصات شیائومی Pad 7 Max نیز به بیرون درز کرد: پنل OLED و اسنپدراگون ۸ نسل ۳

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو مشخصات کلیدی شیائومی Pad 7 Pro و Pad 7 Max را به اشتراک گذاشته است. این افشاگر بار دیگر تاکید می‌کند که نسخه پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. این چیپست بر اساس فرآیند ۴ نانومتری کمپانی TSMC ساخته شده و دارای یک Cortex X3 با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، دو هسته Cortex A715 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و سه هسته Cortex A510 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است.

شیائومی پد ۷ پرو

پردازنده گرافیکی تراشه مذکور، Adreno 740 است. DCS ادعا می‌کند که Pad 7 Pro دارای نمایشگر ۱۰ اینچی نبوده و شیائومی پنل بزرگتری را در نظر گرفته است. این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی IPS خواهد بود. البته به نظر می‌رسد که استفاده از یک پنل IPS ارتقا یافته با اطلاعات قبلی در تضاد است که نشان از ادامه پنل ۱۰ اینچی در نسخه Pro خواهد بود. فاش شده است که شیائومی پد ۷ پرو دارای صفحه نمایشی با حاشیه های باریک‌تر و طراحی بهبودیافته است. مطابق با گزارش Mysmartprice، طراحی ماژول دوربین این محصول مشابه گوشی های هوشمند سری Xiaomi 14 خواهد بود. سری Pad 7 به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و HyperOS بهره‌ می‌برند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی Digital Chat Station، شیائومی در حال کار بر روی یک تبلت جدید با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. این افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که شیائومی این تبلت خاص را به پنل OLED مجهز خواهد کرد. احتمالا محصول مذکور، Xiaomi Pad 7 Max نام خواهد داشت و در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود که تبلت های Pad 7 و Pad 7 Pro در کنار گوشی هوشمند Xiaomi 14 Ultra در اواخر سال جاری میلادی معرفی شوند. گزارش های قبلی نشان دادند که نسخه پرو این تبلت های آینده شیائومی از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین شایعه شده است که این غول فناوری چینی از اسپیکرهای چهارگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos در Pad 7 Pro استفاده می‌کند.

تبلت شیائومی Pad 6 و Pad 6 Pro رسما معرفی شدند

نظر شما درباره تبلت های سری شیائومی پد ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی