حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید نمایشگرهای ۱۱ و ۱۳ اینچی OLED آیپد پرو اپل آغاز شده است

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

مدت هاست که می‌شنویم اپل در حال کار بر روی مدل‌های آیپد پرو مجهز به نمایشگر OLED است. به تازگی گزارش جدیدی از کره جنوبی ادعا می‌کند که تولید نمایشگرهای ۱۱ و ۱۳ اینچی OLED آیپد پرو اپل آغاز شده است. انتظار می رود Samsung Display و LG Display این نمایشگرهای OLED را تولید کنند.

نمایشگرهای ۱۱ و ۱۳ اینچی OLED آیپد پرو اپل

این خبر در گزارشی از نشریه کره‌ای TheElec آمده است. این نشریه پیش‌تر گفته بود که انتظار می‌رود LG Display تولید صفحه نمایش OLED را برای تبلت iPad Pro در ماه فوریه 2024 آغاز کند. با این حال جدیدترین گزارش آن‌ها ادعا می‌کند که LG در حال تولید نمایشگرهای OLED برای نسل بعدی iPad Pro اپل است. بر این اساس، نمایشگرهای 13 اینچی (یا طبق گزارش‌های قبلی، 12.9 اینچی) در حال تولید هستند و پنل‌های OLED در اندازه 11 اینچی نیز به زودی به خط تولید می‌آیند.

درباره تبلت‌های اپل شنیده‌ایم که این شرکت در حال کار بر روی ۲ مدل جدید iPad Air و ۲ مدل جدید iPad Pro با نمایشگر OLED است که در سه ماهه دوم سال جاری عرضه خواهند شد.

ال جی تنها تامین کننده پنل‌های OLED نیست و انتظار می‌رود سامسونگ دیسپلی نیز اواخر این هفته تولید نمایشگرهای OLED را برای این آیپد پروهای جدید آغاز کند.

گزارش جدید می‌افزاید که LG Display بر روی پنل های OLED با اندازه ۱۳ اینچی تمرکز خواهد کرد، در حالی که Samsung Display پنل‌های ۱۱ اینچی را تولید می‌کند.

متأسفانه، جزئیات دقیق‌تر در مورد این تبلت‌ها مثل قیمت یا زمان دقیق عرضه آنها هنوز در دسترس است. اما بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، آیپد پروهای جدید احتمالا به پردازنده Apple M3 مجهز خواهند شد. این می تواند منجر به افزایش جزئی قیمت نسبت به مدل قبلی شود. همچنین ممکن است لوازم جانبی جدیدی نیز ارائه شود، مانند لوازم جانبی جدید Magic Keyboard و Pencil.

شما منتظر آیپد پرو با نمایشگر OLED هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)