حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی پد ۷ پرو با Snapdragon 8 Gen 2 و نمایشگر ۱۴۴ هرتز به بازار جهانی خواهد رسید

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

مدتی هست که تمرکز شیائومی در بخش تولید تبلت‌ها بیشتر شده است. طی ماه‌های گذشته گزارش‌های متعددی درباره نسل جدید تبلت‌های Xiaomi شنیدیم. به تازگی گفته می‌شود که تبلت شیائومی پد ۷ پرو با Snapdragon 8 Gen 2 و نمایشگر ۱۴۴ هرتز به بازار جهانی خواهد رسید.

تبلت شیائومی پد ۷ پرو

گزارش ها نشان می‌دهد که شیائومی در حال کار بر روی تبلت های پرچمدار سری Pad 7 برای بازار چین است. امسال این شرکت از شیائومی پد 6، پد 6 پرو و ​​پد 6 مکس در بازار چین رونمایی کرد. مدل استاندارد در سطح جهانی عرضه شد، اما مدل‌های پرو و ​​مکس در انحصار بازار چین باقی ماند.

گزارش‌های اخیر ادعا می‌کردند در حالی که چین چندین تبلت سری Pad 7 را در سال 2024 دریافت خواهد کرد، تنها مدل استاندارد آن را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد. حال گزارش جدید نشان می‌دهد که مدل پرو در بازارهای خارج از چین نیز عرضه خواهد شد.

شیائومی

شیائومی

به تازگی بیلد HyperOS داخلی برای Xiaomi Pad 7 Pro رصد شده است. بر اساس وجود بیلد جهانی HyperOS، گفته می شود که Pad 7 Pro به صورت جهانی عرضه خواهد شد. متاسفانه، این گزارش چیزی در مورد مشخصات دستگاه فاش نمی کند.

شایعات حاکی از آن است که شیائومی پد 7 دارای چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 خواهد بود، در حالی که پد 7 پرو دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 است. مدل پرو همچنین احتمالا دارای یک پنل LCD است که نرخ رفرش 144 هرتز را ارائه می دهد.

انتظار می‌رود پنل پشتی پد 7 پرو دارای یک سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی باشد. در مورد اندازه باتری دستگاه صحبتی نشده است، اما انتظار می‌رود که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند. برای علاقه مندان به صدا، این تبلت مجهز به بلندگوهای چهارگانه خواهد بود. در نهایت، انتظار می رود که بر روی اندروید 14 مبتنی بر HyperOS 14 اجرا شود.

احتمالا شیائومی در آوریل 2024 رویدادی را برای معرفی شیائومی 14 اولترا برگزار خواهد کرد. انتظار می رود که تبلت های Pad 7 و Pad 7 Pro در همان رویداد معرفی شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت‌های جدید شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)