حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۸ گوگل می‌تواند داشت محافظ Glass روی نمایشگر را تشخیص داده و قدرت تاچ را افزایش دهد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

گوشی “هوشمند”! چه چیزی یک گوشی تلفن همراه را هوشمند می‌کند؟ طبیعتا یکی از تعاریف می‌تواند این باشد، ویژگی‌هایی که بدون زحمت بتواند تجربه کاربری شما را بهتر کند. به نظر می‌رسد Pixel 8 چنین قابلیتی دارد که دیگر موبایل‌ها ندارند. بد نیست بدانید که که پیکسل ۸ گوگل می‌تواند داشت محافظ Glass روی نمایشگر را تشخیص داده و قدرت تاچ را افزایش دهد.

قابلیت هوشمند پیکسل ۸ برای بهبود تاچ گوشی

همیشه گوشی‌های پرچمدار هزینه زیادی داشته‌اند، بنابراین استفاده از یک قاب و محافظ صفحه‌نمایش می تواند شما را از تعمیر یا تعویض پرهزینه نجات دهد. اگر به دنبال محافظ صفحه نمایش برای گوگل Pixel 8 یا Pixel 8 Pro هستید، محافظ های صفحه نمایش زیادی در بازار وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

مهم نیست که کدام گلس محافظ صفحه را انتخاب می‌کنید، می‌خواهید در لحظه قراردادن آن یکی از تنظیمات را روشن کنید: Screen Protector Mode. این ویژگی حساسیت لمسی را افزایش می دهد و هنگام استفاده از محافظ صفحه، ورودی لمسی را بهبود می بخشد. با این حال، همه درباره این ویژگی اطلاع ندارند، به همین دلیل است که گوگل یک ویژگی هوشمند مرتبط با محافظ صفحه نمایش مفید را منحصراً برای سری پیکسل 8 توسعه داده است.

ویژگی Screen Protector Detector دقیقا همان کاری را انجام می‌دهد که شما فکر می‌کنید: به Pixel 8 کمک می‌کند تشخیص دهد که چه زمانی محافظ صفحه را روی دستگاه قرار می‌دهید.

هر زمان که محافظ صفحه روی نمایشگر قرار داده می‌شود، اعلانی نشان داده می شود که به کاربر اطلاع می دهد که باید حالت محافظ صفحه را فعال کند. در این اعلان آمده است:

“فعال کردن حالت محافظ صفحه، لمس را هنگام استفاده از محافظ صفحه بهبود می بخشد. با ضربه‌زدن روی اعلان، صفحه‌ای باز می‌شود که دارای سه دکمه است: یکی برای باز کردن تنظیمات، یکی برای تأیید (اما نه رد کردن) اعلان و دیگری برای غیرفعال کردن اعلان”

هر زمان که محافظ صفحه از دستگاه جدا می شود، اعلان مشابهی مانند تصویر بالا نمایش داده می شود. این هشدار خاص مفید است زیرا فعال کردن حالت محافظ صفحه در زمانی که محافظ صفحه در محل وجود ندارد می تواند باعث افزایش اشتباهات لمسی شود.

گوگل خیلی بی‌سروصدا قابلیت Screen Protector Detector را در سری پیکسل 8 فعال کرده اما تصمیم دارد آن را در دستگاه‌های پیکسل قبلی مانند سری پیکسل 7 فعال نکند.

نظر شما چیست؟ این قابلیت را مفید می‌دانید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)