حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی سری ROG Phone 8 ایسوس به‌همراه مشخصات این گوشی‌ها فاش شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، رندر

ایسوس قرار است سری جدید گوشی‌های هوشمند گیمینگ ROG 2024 خود را در تاریخ 8 ژانویه/18 دی در نمایشگاه CES در لاس وگاس معرفی کند که شامل دو دستگاه با نام‌های ROG Phone 8 و ROG Phone 8 Pro می‌شود. حال، یک افشاگری جدیدی از Windows Report بهترین نگاه ما را به این دو دستگاه درکنار مشخصات کلیدی و لوازم جانبی آن‌ها ارائه می‌دهد. ROG Phone 8 و ROG Phone 8 Pro ایسوس از طراحی به‌روزشده و کاملا متفاوت با نسل قبل به‌همراه فریم تخت و جزیره دوربین جدید بهره می‌برند.

طراحی سری ROG Phone 8 ایسوس

به‌روزرسانی بزرگ طراحی، نمایشگر با سوراخ صفحه مرکزی می‌باشد که اولین مورد در سری ROG Phone است. طراحی مذکور این امکان را به ایسوس می‌دهد تا حاشیه‌های اطراف پنل را کوچکتر کند تا ظاهری مدرن‌تر و ردپایی کوچکتر از سری ROG Phone 7 داشته باشد. ROG Phone 8 دارای ابعاد 163.8×76.8×8.9 میلی‌متر و وزن 225 گرم است.

طراحی سری ROG Phone 8 ایسوس

طراحی سری ROG Phone 8 ایسوس

هر دو گوشی از نمایشگرهای 6.78 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و رفرش‌ریت 165 هرتز استفاده می‌کنند. پنل‌ها توسط گوریلا گلس Victus 2 محافظت می‌شوند و حداکثر روشنایی 2500 نیت را ارائه می‌دهند.

دو گوشی ROG Phone 8 با اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به‌همراه 12 گیگابایت رم LPDDR5X در ROG Phone 8 و حداکثر 24 گیگابایت در ROG Phone 8 Pro معرفی خواهند شد. هر دو گوشی دارای حافظه داخلی UFS 4.0 با 256 گیگابایت در مدل استاندارد و حداکثر 1 ترابایت در پرو هستند. هر دو دستگاه همچنین از یک لوگو RGB در پنل پشتی خود استفاده می‌کنند.

طبق گزارش‌ها، ترکیب دوربین جدید در پشت شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (Sony IMX890) درکنار یک سنسور فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و یک سنسور زوم تله‌فوتو جدید 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود. سوراخ نمایشگر در جلو نیز میزبان یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

هر دو گوشی با اندروید 14 و رابط کاربری اختصاصی ROG عرضه خواهند شد. ما همچنین از گواهی IP68، جک هدفون و باتری‌های 5500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع نسخه 5.0 و پشتیبانی از شارژ PD تا توان 65 واتی اطمینان داریم.

نظر شما درباره طراحی سری ROG Phone 8 ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی