حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به گلکسی A55 سامسونگ سلام کنید

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ، شایعات

فراز و فرود سری گلکسی A جالب است. ابتدا و در سال ۲۰۱۴ سامسونگ در پاسخ به انتقادات فراوان درباره کیفیت ساخت موبایل‌های خود، سری Galaxy A را به عنوان میان‌رده‌های تماما آلومینیومی خود معرفی کرد. کمی گذشت و مدل‌های دارای قاب‌پشتی شیشه‌ای و فریم آلومینیومی عرضه شدند. با این حال این شرکت کره‌ای در سال ۲۰۱۹ و با گلکسی A50 به بدنه کاملا پلاستیکی خود بازگشت. این شرکت سال گذشته و با گلکسی A54 قاب پشتی را از پلاستیک به شیشه ارتقا داد و حالا به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۴ برای سری گلکسی A دوباره درخشان خواهد بود. پیش‌تر خواندیم که فریم گلکسی A35 و گلکسی A55 سامسونگ احتمالا از جنس فلز خواهد بود و حالا یک رندرغیررسمی داریم. بیاید و قبل از معرفی رسمی، به گلکسی A55 سامسونگ سلام کنید.

افزایش کیفیت ساخت گلکسی A55 سامسونگ

گلکسی A55

گلکسی A55

آنطور که پیداست یکی از المان‌های طراحی سری Galaxy A در سال ۲۰۲۴ شامل برجستگی بخش قرارگیری دکمه‌های فیزیکی قفل و تنظیم حجم صدا روی لبه سمت راست دستگاه است. بقیه فریم دستگاه تخت بوده و فقط در همین بخش طراحی منحنی قدیمی دیده می‌شود.

بخش مهم ماجرا آنجاست که به صورت غیررسمی گزارش شده این فریم فلزی (احتمالا آلومینیوم) خواهد بود. اگر اینطور باشد و این طراحی براق نیز برای آن انتخاب شده باشد، باید بگوییم پس از مدت‌ها سامسونگ می‌خواهد یک عضو باکیفیت ساخت جذاب در سری Galaxy A5x عرضه کند.

البته با توجه به خطوط آنتن در نظر گرفته شده در این رندر، باید فریم دور دستگاه فلزی باشد.

 

لبه پایین دستگاه با خروجی یکپارچه برای بلندگوی اصلی کمی ظاهر جدیدتری دارد. همچنین دو میکروفون لبه پایینی به صورت متقارن دوطرف پورت USB C قرار گرفته است. میکروفون سوم روی لبه بالا بوده و سینی سیم‌کارت نیز همین‌جاست.

گلکسی A55 مشکی

گلکسی A55 مشکی

در این رندرهای غیررسمی به نظر می‌رسد که حاشیه نمایشگر کمتر شده باشد. با این حال ابعاد حدود آن ۱۶۱.۱ در ۷۷.۳ (۷۷.۹ در بخش کلیدها) در ۸.۲ میلی‌متر گزارش شده است. نمایشگر Galaxy A55 کمی بزرگتر از نسل قبلی خود خواهد بود و عدد ۶.۵ اینچ را برای آن عنوان می‌کنند. با در نظر گرفتن این موارد و مقایسه با ابعاد گلکسی A54 که برابر ۱۵۸.۲ در ۷۶.۷ در ۸.۲ میلی متر بود، نمی‌توان انتظار داشت که حاشیه نمایشگر خیلی کمتر از نسل فعلی باشد.

طراحی دوربین‌ها به مانند نسل قبلی بوده و هر سه دوربین اصلی به صورت منفرد از قاب شیشه‌ای پشتی آن بیرون زده‌اند و در نمای جلو سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی پیش‌بینی شده است.

از یاد نبرید که این رندرها غیررسمی هستند و باید تا اواسط زمستان و برای رونمایی رسمی صبر کنیم. با این حال شما بگویید، اگر طراحی Galaxy A55 به این صورت باشد، برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)