حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برزیلی‌ها پوستر رسمی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را لو دادند

نوشته

3 ماه قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

شایعات مختلف از سراسر دنیا منتشر می‌شود. رونمایی رسمی از Galaxy S24 Ultra نزدیک است و حالا می‌توانید پوستر تبلیغاتی رسمی این محصول را ببینید. برزیلی‌ها پوستر رسمی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را لو داده‌اند!

پوستر رسمی گلکسی اس ۲۴ اولترا

به نظر می رسد سامسونگ نمی‌تواند به افشای اطلاعات گلکسی اس 24 خاتمه دهد. نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سامسونگ احتمالا ۲۷ دی ۱۴۰۲ رسما معرفی می‌شوند. با توجه به نزدیک بودن رونمایی این محصول، پوسترهای رسمی و موارد تبلیغاتی آن لو می‌رود.

به نظر می‌رسد چندین فروشگاه خرده فروشی در برزیل شروع به نمایش پوسترهای رسمی Galaxy S24 Ultra کرده‌اند. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، به وضوح طراحی، دوربین‌ها، S Pen و عبارت Galaxy AI به نمایش گذاشته شده است.

در پوستر زیر نیز گلکسی اس 24 اولترا را در رنگ خاکستری تیتانیوم آن مشاهده می کنید.

رنگ خاکستری تیتانیوم گلکسی اس ۲۴ اولترا

رنگ خاکستری تیتانیوم گلکسی اس ۲۴ اولترا

همچنین می‌توانید دوربین چهارگانه اصلی را در کنار فوکوس خودکار لیزری آن روی قاب پشتی مشاهده کنید. سامسونگ تصمیم گرفته S Pen را با رنگ همسان دستگاه عرضه کند.

به نظر می رسد دو میکروفون در بالای گوشی وجود دارد. از آنجایی که یک خط آنتن در قسمت بالایی قاب گوشی وجود دارد، طبیعتا به نظر می‌رسد که گوشی از یک قاب فلزی استفاده کند. همچنین چندین گزارش به استفاده از فلز تیتانیومی اشاره کرده‌اند.

در این پوستر همچنین به Galaxy AI اشاره شده است. این مجموعه‌ای از ویژگی های هوش مصنوعی و هوش‌مصنوعی مولد است که در سری Galaxy S24 در دسترس خواهد بود.

در متن زیر تصویر گوشی نوشته شده:

« … برای دسترسی به برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی ممکن است نیاز به ورود به حساب سامسونگ باشد. S Pen با S24 Ultra سازگار است اما با Galaxy S24 و Galaxy S24 Plus سازگار نیست. در دسترس بودن رنگ‌ها و مدل‌ها ممکن است بسته به موجودی و/یا کانال توزیع متفاوت باشد.”

آپدیت One UI 6.1 با چندین ویژگی هوش مصنوعی و هوش مصنوعی مولد، در سری Galaxy S24 عرضه می شود

سامسونگ گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا را با رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه خواهد کرد. هر سه گوشی دارای چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی خواهند بود، از جمله ترجمه آنی مکالمه در حین تماس‌های صوتی، تولیدکننده تصویرزمینه مبتنی بر هوش مصنوعی و افکت آب و هوا برای تصویر زمینه صفحه قفل، خلاصه‌سازی یادداشت‌ها در Notes سامسونگ، برچسب‌گذاری صوتی و … .

نظر شما چیست؟ طراحی Galaxy S24 Ultra برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

واقعا این اس ۲۴ اولترا ارزش خرید داره حداقل تا ۵ الی ۶ سال از خرید گوشی بی نیاز میشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)