حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری سایپا اطلس دی ماه ۱۴۰۲ با قیمت قطعی

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

سایپا اطلس به عنوان فیس‌لیفت کوییک به زودی در خیابان‌ها دیده خواهد شد. این خودروساز داخلی یک طرح فروش جدید برای آن اعلام کرده است. فروش فوری سایپا اطلس دی ماه ۱۴۰۲ با قیمت قطعی و رنگ‌های متنوع انجام خواهد شد.

فروش فوری سایپا اطلس

فروش فوری سایپا اطلس دی ۱۴۰۲

فروش فوری سایپا اطلس دی ۱۴۰۲

سایپا اطلس در جلو و پشت نمای بصری متفاوتی نسبت به کوییک دارد و کوییک خود فیس لیفت تیبا ۲ محسوب می‌شد. به این ترتیب اطلس می‌تواند دومین فیس‌لیفت تیبا ۲ باشد. این پایه مشترک در بخش مشخصات فنی نیز تکرار می‌شود، با این حال اطلس می‌تواند کمی بهتر از کوییک ظاهر شود.

کابین سایپا اطلس

کابین سایپا اطلس

سایپا می‌گوید:

پیرو اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سامانه عرضه یکپارچه خودروهای داخلی در خردادماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو اطلس اقدام نموده و در تاریخ 1402/09/29 پیامک به ایشان ارسال گردیده است، اماکن واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

متقاضیان باید برای اطلس G مبلغ ۴۰۶ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان واریز کنند. زمان تحویل این خودرو ۹۰ روزه خواهد بود. آن‌ها می‌توانند از بین رنگ‌بندی زیر انتخاب نمایند:

  1. ۱- مشکی
  2. ۲- نوک مدادی
  3. ۳- مشکی – کرم
  4. ۴- سفید – قرمز
  5. ۵- سفید – مشکی
  6. ۶- نقره‌ای – مشکی
  7. ۷- سبز – مشکی
  8. ۸- کرم – مشکی

مشخصات فنی اطلس سایپا

خودرو اطلس نسبت به کوییک در بخش فنی تفاوت زیادی نداردسایپا Atlas با همان موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر M15 تیبا و ساینا عرضه می‌شوند. این پیشرانه همچنان هشت سوپاپ بوده اما با انجام برخی تغییرات در سر سیلندر و هدرز و تجهیز به سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها، خروجی آن کمی به ۹۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر رسیده است. این اعداد ۳ اسب بخار و ۹ نیوتن متر نسبت به نسخهٔ قبلی موتور M15 بیشتر شده‌اند.

این موتور مطابق با استانداردهای آلایندگی یورو ۵ بوده و مصرف بنزین اطلس سایپا را در هر صد کیلومتر به ۷.۵ لیتر بنزین می رساند. انتقال قدرت پیشرانه هم توسط همان گیربکس پنج سرعته دستی صورت میگیرد اما در آینده شاهد عرضه گیربکس اتوماتیک تیپ ترونیک هم خواهیم بود که احتمالاً همان گیربکس CVT کوییک اتوماتیک است.

نظر شما درباره این طرح فروش اطلس سایپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)