حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Neo 9 Pro با دیمنسیتی ۹۳۰۰ در بنچمارک AnTuTu امتیازی بیش از ۲.۳ میلیون را ثبت کرد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO، بنچمارک

کمپانی آیکو در اواخر ماه جاری میلادی (دسامبر) از سری نئو ۹ رونمایی خواهد کرد. پیش از رونمایی این گوشی های هوشمند، iQOO Neo 9 Pro با برخورداری از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ در بنچمارک AnTuTu ظاهر شده و امتیاز بسیار بالایی را کسب کرده است. امتیاز ثبت شده توسط این دستگاه کمی از وان پلاس ۱۲ نیز بیشتر است.

احتمالا گوشی iQOO Neo 9 Pro با ۲۴ گیگابایت حافظه رم از راه می‌رسد

همان‌طور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، iQOO Neo 9 Pro موفق به کسب امتیاز ۲,۳۳۴,۹۱۱ در بنچمارک AnTuTu شده است. این تلفن هوشمند در تست های CPU و GPU به ترتیب امتیازات ۵۲۴,۳۸۳ و ۹۸۴,۱۶۲ را ثبت کرده است. این دستگاه در بخش مموری و UX نیز امتیاز های ۴۸۳,۲۳۴ و ۳۴۳,۱۳۲ را کسب کرده. انتظار می‌رود که این گوشی آینده آیکو از تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9300 بهره‌مند باشد. به نظر می‌رسد که iQOO Neo 9 Pro عملکرد بهتری نسبت به سری Vivo X100 داشته باشد. این تلفن های هوشمند ویوو نیز از دیمنسیتی ۹۳۰۰ برخوردارند و در بنچمارک AnTuTu امتیازی حدود ۲.۲ میلیون را کسب کرده اند. به نظر می‌رسد که تراشه پرچمدار مدیاتک در iQOO Neo 9 Pro عملکرد بهینه شده‌ای دارد.

آیکو نئو ۹ پرو در میان داده های بنچمارک AnTuTu

بر اساس گزارشات منتشر شده، گوشی iQOO Neo 9 Pro از یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی بهره‌مند است. نمایشگر این دستگاه دارای فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲,۱۶۰ هرتز بوده و سنسور اثرانگشت نیز در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. در قاب پشتی این تلفن هوشمند دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور سونی IMX920) و دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ JN1 مشاهده خواهد شد. احتمالا گران‌قیمت‌ترین نسخه این گوشی دارای ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، باتری در نظر گرفته شده برای آیکو نئو ۹ پرو ظرفیت ۵,۱۶۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۲۰ واتی شارژ می‌شود. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری OriginOS 4 برخوردار خواهد بود.

امتیاز بنچمارک AnTuTu وان پلاس ۱۲ فاش شد: بیشترین امتیاز ثبت شده تاکنون

نظر شما درباره گوشی هوشمند iQOO Neo 9 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی