حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحویل ۳۰۰ دستگاه خودروی برقی شیائومی طی ماه جاری میلادی

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | خودرو، شیائومی

حدودا ۳ هفته پیش بود که درباره اولین خودرو برقی شیائومی برای شما نوشتیم. آنطور که پیداست عرضه این خودرو به بازار خیلی زود انجام خواهد شد. طبق جدیدترین گزارش‌ها تحویل ۳۰۰ دستگاه خودروی برقی شیائومی طی ماه جاری میلادی صورت می‌پذیرد.

تحویل ۳۰۰ دستگاه خودروی برقی شیائومی

به گفته یک منبع آگاه از عملیات داخلی شیائومی، این شرکت در حال حاضر فرآیند تأیید خط تولید Xiaomi SU7 EV جدید را آغاز کرده است. این تولید هفته گذشته آغاز شد و هدف آن مونتاژ ۳۰۰ خودرو در این ماه است.

خودروی برقی شیائومی SU7

خودروی برقی شیائومی SU7

این ۳۰۰ نمونه تولیدی برای مصرف‌کننده نهایی در نظر گرفته نشده است، این تولیدات در نمایشگاه‌ها و برخی از فروشگاه‌های شیائومی در سراسر چین مورد نیاز هستند. همچنین، این فرآیند تولید در حال حاضر با هدف رفع مشکلات احتمالی است. شیائومی قبلاً با مشکلاتی در خط تولید مواجه شده بود و برای رفع مشکل سیستم خودرو باید به‌روزرسانی نرم‌افزار جدیدی را انجام دهد.

هدف شیائومی در حال حاضر تولید خودروهای بدون مشکل و تمرکز بر کیفیت به جای کمیت است. به هر حال، این اولین خودروی برقی شیائومی است، بنابراین باید قبل از عرضه ۲ محصول دیگر طی ۳ سال آینده، آن را به درستی تولید کند.

آنطور که شنیده می‌شود این ۲ محصول دیگر شامل یک خودروی الکتریکی و یک نمونه هیبریدی بوده که وارد فاز طراحی شده‌اند. خودروهای شیائومی را گروه خودروسازی بایک می‌سازند.

ویدئو خودرو شیائومی در خیابان‌ها منتشر شد: Xiaomi SU7 در پوشش استتاری

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید شیائومی در بازار خودرو می‌تواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)