حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ اپلیکیشن Galaxy Enhance-X برای بهبود تصاویر در گلکسی‌های خود را منتشر کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن، سامسونگ

کمپانی سامسونگ به‌تازگی یک اپلیکیشن جدید بهبود تصویر مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی با نام Galaxy Enhance-X را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی خود منتشر کرده است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا تصاویر خود را به‌سادگی و با استفاده از هوش‌مصنوعی ویرایش کنید.

اپلیکیشن Galaxy Enhance-X سامسونگ

کمپانی سامسونگ اغلب به‌طور گسترده اپلیکیشن‌های خاصی را منتشر نمی‌کند. همچنین درحال‌حاضر چندین برنامه وجود دارند که می‌توانند کار مشابهی را انجام دهند، مانند Adobe Lightroom ،Snapseed و Picsart. اپلیکیشن جدید Galaxy Enhance-X نیز در همین رده قرار دارد و می‌تواند به شما کمک کند نه‌تنها تصاویر خود را به‌وسیله‌ی هوش‌مصنوعی ویرایش کنید، بلکه تصاویر تاریک را روشن کرده، عکس‌های تار را برطرف کنید و الگوهای اضافی را از تصاویر حذف کنید. وقتی تصویری را با استفاده از برنامه Galaxy Enhancer-X بهبود می‌بخشید، هم عکس اصلی و هم عکس بهبودیافته با فرمت JPEG در گالری ذخیره می‌شوند.

بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد افراد زیادی از وجود اپلیکیشن جدید آگاه نیستند؛ زیرا سامسونگ این برنامه را به‌صورت بی‌سروصدا در تاریخ 7 ژوئیه 2022 در Galaxy Store منتشر کرده است. وقتی تصویری را باز می‌کنید، رابط برنامه گزینه‌های Brighten ،Fix Blur ،HDR و Sharpen را به شما نشان می‌دهد. با زدن دکمه More به گزینه‌های Fix Moire ،Remove Reflection ،Face Enhancements و Portrait دسترسی خواهید داشت.

اپلیکیشن Galaxy Enhance-X سامسونگ

اپلیکیشن Galaxy Enhance-X سامسونگ

برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ با گوشی‌های هوشمند گلکسی دارای اندروید 10 (و بالاتر) سازگار است. به‌غیر از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی نوت، گلکسی اس و گلکسی زد، این برنامه را می‌توان بر روی گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A ،M و F با رابط کاربری One UI 2.5، 3.0، 4.0 و 4.5 نیز نصب کرد.

البته طبق تجربه کاربران، گفته می‌شود که این برنامه هنوز برای برخی از گوشی‌های تاشو مانند گلکسی زد فولد 3 این شرکت سازگار نبوده اما انتظار می‌رود این مورد نیز از سوی شرکت کره‌ای به‌زودی برطرف شود.

نظر شما پیرامون اپلیکیشن اختصاصی Galaxy Enhance-X سامسونگ برای ویرایش تصاویر با استفاده از هوش‌مصنوعی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی