حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درخواست سامسونگ برای نام تجاری AI Phone : موبایل هوش مصنوعی

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گزارش‌های قبلی به ما می‌گفتند که هوش مصنوعی گلکسی اس 24 این سری را به هوشمندترین گوشی هوشمند دنیا تبدیل خواهد کرد. همچنین شنیدم که شاید برای استفاده از هوش مصنوعی Galaxy S24 سامسونگ نیاز به خرید اشتراک ماهانه داشته باشید. همه این موارد به تمرکز ویژه سامسونگ روی عبارت “هوش مصنوعی” در عرضه پرچمدار بعدی‌ش اشاره دارد. در همین حالا است که سامسونگ نام تجاری AI Phone (یعنی موبایل هوش‌مصنوعی) را درخواست داده و این خود یک سرنخ دیگر برای ماجراست.

نام تجاری AI Phone برای سامسونگ ثبت شد

سامسونگ اخیرا نه تنها برای محصولاتی که چند ماه دیگر عرضه می‌شوند، بلکه برای محصولاتی که تقریباً دو سال دیگر به بازار می‌آیند، مانند گلکسی اس 25 یا گلکسی زد فولد 7 درخواست ثبت نام تجاری داده است.

این شرکت کره‌ای همچنین طی چند ماه گذشته درخواست نام تجاری برای دسته دیگر محصولات مانند حلقه‌های هوشمند و عینک‌های AR را ثبت نمود.

آنطور که پیداست سامسونگ به زودی با اعلام تجربه “Galaxy AI” که با سری گلکسی S24 عرضه می‌شود، تعدادی ویژگی هوش مصنوعی را برای کاربران ارائه خواهد کرد.

درخواست ثبت نام تجاری AI Phone برای سامسونگ

درخواست ثبت نام تجاری AI Phone برای سامسونگ

این شرکت برای نشان‌دادن اینکه چقدر در مورد تمام جنبه‌های هوش مصنوعی جدی است، درخواست نام تجاری مثل AI Phone و AI Smartphone را ثبت کرده است.

این نام‌ها کمی بیش از حد عمومی هستند، بنابراین ممکن است این علائم تجاری به سامسونگ اعطا نشود. با این حال این نشان می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی برجسته‌ترین کلمه کلیدی در هنگام معرفی سری Galaxy S24 خواهد بود. .

سامسونگ همچنین امیدوار است برخی از علائم تجاری دیگر از جمله علائم تجاری مانند Magic Pixel، Flex Magic و Flex Magic Pixel را برای محصولات واقعیت افزوده، نمایشگر گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های با تمرکز ویژه بر روی عینک‌های AR دریافت کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید گلکسی اس ۲۴ با هوش مصنوعی می‌تواند تجربه ما را متحول کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)