حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوش مصنوعی گلکسی اس 24 این سری را به هوشمندترین گوشی هوشمند دنیا تبدیل خواهد کرد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، هوش مصنوعی

سامسونگ درنظر دارد تا با به‌کارگیری هوش مصنوعی پیشرفته در گوشی‌های پرچمدار آینده خود یعنی سری Galaxy S24، به رهبری پیکسل‌های گوگل در این بخش پایان دهد. به‌تازگی، منابع اطلاعاتی به sammobile گفته‌اند که سامسونگ می‌خواهد گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا را به هوشمندترین اسمارت‌فون‌های دنیا به‌لطف استفاده حداکثری از ظرفیت هوش مصنوعی تبدیل کند.

هوش مصنوعی گلکسی اس 24

این یک جاه‌طلبی بزرگ است و متأسفانه، تاکنون اطلاعات زیادی در مورد برنامه‌های سامسونگ برای دستیابی به این هدف گزارش نشده است. بااین‌حال، گفته شده است که سری گلکسی اس 24 دارای ویژگی‌هایی است که مستقیماً از ChatGPT و Google Bard الهام گرفته شده، مانند توانایی ایجاد محتوا و سناریو بر اساس چند کلمه کلیدی ارائه‌شده توسط کاربر.

همچنین ویژگی‌هایی وجود دارد که سامسونگ آن‌ها را به‌تنهایی طراحی کرده است، مانند هوش مصنوعی مولد تبدیل متن به تصویر که این شرکت هنگام معرفی Exynos 2400 در مورد آن صحبت کرد و بسیاری از آن‌ها به‌صورت آنلاین و آفلاین در دسترس خواهند بود. عملکرد گفتار به متن نیز یکی از زمینه‌هایی است که شاهد پیشرفت‌هایی در آن خواهیم بود. باز هم، ما مطمئن نیستیم که این پیشرفت‌ها دقیقاً چه خواهند بود، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Bixby مکالمات انسانی‌تر و هوشمندانه‌تری با کاربر داشته باشد.

هوش مصنوعی گلکسی اس 24 به‌عنوان رقیب پیکسل 8

هوش مصنوعی گلکسی اس 24 به‌عنوان رقیب پیکسل 8

بله، سامسونگ هنوز دستیار صوتی خود را رها نکرده است. در هر صورت، این شرکت احتمالاً در سال‌های آینده بیش از پیش بیکسبی را موردتوجه قرار خواهد داد زیرا سازندگان به سمت هوش مصنوعی روی می‌آورند تا دوباره گوشی‌های هوشمند را جذاب کنند. گوگل تنها شرکتی است که درحال‌حاضر این کار را به‌طور جدی انجام می‌دهد و سامسونگ نیز می‌خواهد وارد عمل شود.

سری Galaxy S24 همچنین به‌لطف استفاده از تراشه‌های قدرتمندتر اگزینوس و اسنپدراگون، باید در انجام وظایف هوش مصنوعی در مقایسه با گوشی‌های هوشمند پیکسل سریع‌تر عمل کند. ما نمی‌توانیم بگوییم که گوشی‌های آینده چقدر سریع خواهند بود بدون اینکه آن‌ها را در عمل ببینیم.

ما انتظار داریم که گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا در ماه ژانویه 2024 (حوالی دی 1402) معرفی شوند؛ درست همان‌طور که برخی شایعات ادعا می‌کنند، پرچمداران جدید سامسونگ کمی زودتر از نسل پیشین خود روانه بازار خواهند شد.

نظر شما درباره استفاده از AI پیشرفته در سری گلکسی اس 24 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی