حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تخت بودن نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا با دو عضو دیگر این خانواده متفاوت است

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

همه ما گزارش‌های پیرامون نمایشگر Galaxy S24 Ultra سامسونگ را شنیده‌ایم. گفته می‌شود که این شرکت از “نمایشگر تخت” در پرچمدار پریمیوم ۲۰۲۴ خود استفاده خواهد کرد. با این حال شنیده‌های جدید به ما می‌گوید که تخت بودن نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا با دو عضو دیگر این خانواده متفاوت است.

تخت بودن نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا

ابتدا باید توجه شما را به این موضوع جلب کنم که برای درک بهتر این گزارش باید بین شیشه محافظ نمایشگر و خود پنل نمایشگر تمایز قائل شوید. شیشه محافظ نمایشگر می‌تواند به میزان اندکی در گوشه‌ها خمیده شود تا حس لمس بهتری داشته باشید اما خود نمایشگر که زیر آن است می‌تواند کاملا تخت طراحی شود.

این موضوع جدیدی نیست. پیش‌تر با عنوان شیشه 2.5D شناخته می‌شد که به خمیده بودن لبه‌های شیشه محافظ نمایشگر اشاره داشت.

سامسونگ پیش‌تر و در مدل‌های پایه و پلاس سری Galaxy S از شیشه نمایشگر کاملا تخت استفاده کرده بود. این مشابه طراحی استفاده شده در آیفون ۱۲ تا آیفون ۱۴ بود. حقیقتا من هیچ‌وقت طرفدار چنین طراحی نبودم اما چون با دیگر محصولات کمی متفاوت بود، کاربران به آن نظر مثبتی داشتند.

اپل در آیفون ۱۵ از این تصمیم طراحی خود عقب‌نشینی کرد و به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز دیگر به سمت شیشه محافظ کاملا تخت نرود. در حقیقت همان طراحی 2.5D در مدل اولترا حفظ می‌شود اما نمایشگر کاملا تخت خواهد بود. این میزان خمیدگی حدود ۰.۳ تا ۰.۴ میلی‌متر تخمین زده می‌شود که خیلی ناچیز است.

حاشیه‌های نمایشگر در لبه بالا و پایین هم‌اندازه و حدودا نصف چیزی است که در گلکسی اس ۲۳ اولترا دیدیم و حاشیه‌های چپ و راست مشابه آن خواهد بود.

البته این گزارش از یک منبع نسبتا کمتر شناخته شده منتشر شده اما با چیزهایی که می‌دانستیم تداخلی ندارد. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که گلکسی S24 Ultra برای شما جذاب خواهد بود؟

پیش‌تر در یک تصویر واقعی مقایسه حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا با گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را داشتیم.

مقایسه حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا با گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

همچنین اولین تصویر زنده گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ منتشر شد که به تایید iceuniverse نیز رسیده بود.

اولین تصویر زنده گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ را ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)