حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا با گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شاید به راحتی بتوان گفت که به مانند بازی سرعت شارژ، بازی کاهش حاشیه نمایشگر نیز بازی برنده‌ای برای سامسونگ نیست. این‌که چه دلیلی پشت این تصمیم‌ها وجود دارد را نمی‌دانیم. به تارگی تصویری منتشر شده که به مقایسه گلکسی اس ۲۴ اولترا با گلکسی اس ۲۲ اولترا می‌پردازد و تغییر راهبرد کره‌ای را نشان می‌دهد.

مقایسه گلکسی اس ۲۴ اولترا با گلکسی اس ۲۲ اولترا

تصویر زیر توسط ice universe منتشر شده است. او ادعا می‌کند که در این تصاویر ما Galaxy S22 Ultra و Galaxy S24 Ultra را شاهد هستیم. محصول جدید در سمت چپ تصویر قرار دارد.

گلکسی اس ۲۲ اولترا در سمت راست و گلکسی اس ۲۴ اولترا در سمت چپ

گلکسی اس ۲۲ اولترا در سمت راست و گلکسی اس ۲۴ اولترا در سمت چپ

در نگاه اول به راحتی می‌توان گفت که مدل جدید حاشیه نمایشگر کمتری دارد. با این حال بخش زیادی از این برداشت به دلیل فریم فلزی به رنگ روشن آن است. با وجود کاهش حاشیه سیاه نمایشگر اما حاشیه فلزی نسبت به نسل قبلی کمی ضخیم‌تر دیده می‌شود.

همچنین در حاشیه‌های کناری به دلیل حذف نمایشگر دولبه خمیده و استفاده از یک نمایشگر کاملا تخت در گلکسی اس ۲۴ اولترا، عرض دستگاه بیشتر شده است.

البته توجه دارید که این مقایسه‌ها در نمای بسیار نزدیک انجام شده و وقتی دستگاه را در دست دارید شاید متوجه این میزان تفاوت نشوید.

برای مقایسه بهتر شاید اگر گلکسی اس ۲۴ اولترا با فریم مشکی استفاده می‌شد، دید بهتری به ماجرا داشتیم. با این حال چیزی که تایید می‌شود، استفاده از حاشیه نمایشگر کاملا متقارن در مدل اولترا است که زیبایی بصری جذابی دارد.

نظر شما چیست؟ گلکسی اس ۲۴ اولترا با این طراحی برای نمایشگر جذاب است؟

اولین تصویر زنده گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ را ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)