حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصویر زنده گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ را ببینید

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

درفاصله‌ی کمتر از دو ماه تا معرفی رسمی سری Galaxy S24 سامسونگ، سیل شایعات و افشاگری‌ها پیرامون این گوشی‌های پرچمدار درحال انتشار است. پیش از این رندرهای CAD مدل‌های Galaxy S24 Plus ،Galaxy S24 و Galaxy S24 Ultra را دیده‌ایم. اکنون، اولین تصویر زنده از گلکسی اس 24 اولترا به بیرون درز کرده است که یک گوشی با نمایشگر نسبتاً تخت و فریم تیتانیومی را نشان می‌دهد.

اولین تصویر زنده از گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ

تصاویر زنده توسط کاربر توییتری ناشناخته‌ای با نام DavidMa05368498 فاش شده است. به‌نظر می‌رسد این تصویر که به تأیید افشاگر مشهور، آیس یونیورس نیز رسیده است، مربوط به مدل ساختگی نبوده و درحقیقت پرچمدار واقعی سامسونگ است که این شرکت قصد دارد در ژانویه از آن رونمایی کند.

این تصاویر یک گوشی پرچمدار با پنل پشتی صاف و نمایشگر کاملاً تخت را نشان می‌دهند که یک سورپرایز خوب برای دستگاهی با قلم S Pen است. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره قلم S Pen را با صفحه‌نمایشی که اطراف لبه‌ها خمیده نمی‌شود، جفت کرده است که باید به تجربه کاربر کمک کند.

تصویر زنده گلکسی اس 24 اولترا

تصویر زنده گلکسی اس 24 اولترا

مشابه Galaxy S23 Ultra و Galaxy S22 Ultra، مدل آینده دارای لنزهای جداگانه دوربین در پنل پشتی است که از این جهت تغییری نسبت‌به دو نسل گذشته را شاهد نیستیم.

فریم تیتانیومی گلکسی اس 24 اولترا اما، لبه‌های کمی گردتر دارد، بااین‌حال لبه‌های بالا و پایین صاف هستند. لبه سمت راست میزبان دکمه پاور و کلید ولوم به‌همراه محل قرارگیری آنتن 5G mmWave می‌باشد.

بر اساس گزارش‌های اخیر، سامسونگ قصد دارد از سری گلکسی اس 24 در تاریخ 17 ژانویه/27 دی در رویداد Unpacked در سن هوز کالیفرنیا رونمایی کند.

همان‌طور که گفتیم، تصاویر بالا توسط آیس یونیورس تأیید شده‌اند بنابراین می‌توان ادعا کرد که به‌احتمال‌فراوان شاهد نمونه نهایی گوشی پرچمدار آینده سامسونگ هستیم که با توجه به تغییرات صورت‌گرفته، به‌نظر می‌رسد با دستگاه جذابی رو‌برو خواهیم بود.

نظر شما درباره تصویر زنده گلکسی اس 24 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی