حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت و مشخصات گلکسی A15 5G سامسونگ فاش شد + تصاویر جدید

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

قیمت، مشخصات و تصاویر گلکسی A15 5G سامسونگ در میان داده های وب‌سایت والمارت مشاهده شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در آینده ای نزدیک رونمایی شود.

سامسونگ Galaxy A15 5G از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک بهره می‌برد

طراحی گلکسی A15 5G شبیه به گلکسی A14 5G است. این گوشی هوشمند همانند نسل قبل دارای یک ناچ قطره ای شکل بوده و نمایشگر آن نیز حاشیه های زیادی دارد. تصاویر این دستگاه در رنگ آبی تیره فاش شده است. این تلفن هوشمند دارای فریم تخت بوده که در سمت راست آن برآمدگی دکمه های پاور و تنظیم صدا دیده می‌شود.

داده های وب‌سایت والمارت تایید می‌کند که Galaxy A15 5G از تراشه ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز برخوردار خواهد بود. احتمالا تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را تأمین خواهد کرد. این تراشه دارای دو هسته Cortex A76 با حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و هسته های کوچکتر Cortex A55 است.

گلکسی A15 5G در وب‌سایت والمارت

سه لنز دوربین در قاب پشتی گلکسی ای ۱۵ دیده می‌شود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح مگاپیکسلی دارد. اطلاعات دقیقی درباره دوربین های این دستگاه منتشر نشده است. اما گفته می‌شود که A15 5G از دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و دوربین سوم نیز از نوع ماکرو یا تشخیص عمق است و وضوح ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

برای دوربین سلفی، سامسونگ به سراغ استفاده از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی رفته است. Galaxy A15 5G مانند بسیاری از گوشی های اندرویدی مقرون به صرفه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. این دستگاه از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

Galaxy A15 5G

قیمت گلکسی  A15 5G

به سراغ قیمت گلکسی A15 5G می‌رویم. مطابق با گزارش Gizmochina، نسخه ۴ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این تلفن هوشمند در وب‌سایت والمارت ۱۳۹ دلار قیمت دارد. با وجود آنکه سامسونگ هنوز تاریخ رونمایی Galaxy A15 5G را اعلام نکرده است؛ اما ظاهر شدن این گوشی در لیست های تجارت الکترونیک، نشان می‌دهد که در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد.

گلکسی A15 5G با اندروید ۱۴ و مدیاتک Dimensity 6100 Plus رصد شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی