حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به گلکسی A15 5G سامسونگ سلام کنید

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

حدود ۲ ماه پیش بود که رندری غیررسمی طراحی جدید سامسونگ در Galaxy A15 را به ما نشان داد. چیزی که مشابه Galaxy J1 Ace به نظر می‌رسد، حداقل به نوعی. به تازگی رندرهای دیگری از این محصول و در رنگ آبی سورمه‌ای منتشر شده که می‌تواند جالب باشد و نگاهی به گلکسی A15 5G به ما بدهد.

رندر گلکسی A15 5G

طراحی قاب پشتی گلکسی A15 5G

طراحی قاب پشتی گلکسی A15 5G

این گوشی دارای گوشه گرد، دوربین سه گانه عمودی روی قاب پشتی و بریدگی دوربین سلفی U شکل روی نمایشگر خواهد بود. رندرها گوشی را با رنگ آبی تیره به تصویر می‌کشند، اما احتمالاً تنوع رنگی بیشتری در زمان عرضه در دسترس خواهد بود.

شایعه شده است که یکی از ارتقاء قابل توجه گلکسی A15 5G نمایشگر آن باشد. انتظار می‌رود این گوشی به پنل OLED مجهز شود که پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به صفحه نمایش LCD گلکسی A14 5G است. همچنین گفته می شود که این صفحه نمایش 90 هرتزی و +FHD است.

پردازنده مدیاتک Dimensity 6100 Plus با حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی و فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا تا 1 ترابایت، نیروبخش دستگاه خواهد بود.

برای عکاسی، احتمالا این دستگاه از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین احتمالا ماکرو 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی عمق سنج استفاد کند. یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز مورد انتظار است. شاید گلکسی A15 5G یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 25 واتی داشته باشد.

تا آنجا که به قیمت مربوط می شود، شایعات حاکی از آن است که گلکسی A15 5G می‌تواند قیمتی زیر 200 دلار داشته باشد.

نظر شما درباره Galaxy A15 5G احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)