حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی A35 سامسونگ را ببینید؛ سرانجام استفاده از طراحی مدرن پنل جلویی با سوراخ نمایشگر

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

اگرچه اکثر کاربران چشم‌انتظار سری گلکسی اس 24 سامسونگ هستند که در اوایل سال آینده میلادی معرفی می‌شود، این خانواده تنها گوشی هوشمندی نیست که برند کره‌ای روی آن کار می‌کند. برخی از دستگاه‌های گلکسی مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده ازجمله گلکسی A15، گلکسی A25 و گلکسی A35 در ماه‌های آینده وارد بازار خواهند شد. در این میان، به‌تازگی رندر طراحی گلکسی A35 منتشر شده است که برخی تغییرات مثبت ازجمله طراحی مدرن پنل جلویی با سوراخ نمایشگر به‌جای ناچ Uشکل را نشان می‌دهد.

رندر گلکسی A35 سامسونگ

رندرهای گلکسی A35 توسط وب‌سایت MySmartPrice با همکاری افشاگر مشهور، OnLeaks، با استفاده از اندازه‌گیری‌های سه‌بعدی گوشی ایجاد شده است. ابعاد گوشی هوشمند میان‌رده آینده سامسونگ معادل 161.6×77.9×8.2 میلی‌متر است. فریم کناری آن نیز یک برآمدگی جزئی در نزدیکی دکمه‌های پاور و صدا دارد، مشابه آنچه در رندرهای فاش‌شده از گلکسی A15 و گلکسی A25 دیده‌ایم.

رندر گلکسی A35 سامسونگ

رندر گلکسی A35 سامسونگ

مهم‌تر از آن، این گوشی دارای یک سوراخ نمایشگر تکی و مرکزی در صفحه‌نمایش خود است تا دوربین سلفی را در خود جای دهد. این یک ارتقاء در مقایسه با بریدگی نمایشگر Uشکل گلکسی A34 به‌شمار می‌رود که کاملاً قدیمی به‌نظر می‌رسید.

این گزارش ادعا می‌کند که گلکسی A35 دارای نمایشگر 6.6 اینچی Super AMOLED است که احتمالاً دارای وضوح +Full HD و رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود. ازآنجایی‌که به‌نظر نمی‌رسد این گوشی دارای حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری باشد، انتظار داریم از یک حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بهره ببرد. این گوشی می‌تواند به پردازنده Exynos 1480 با پردازنده گرافیکی مبتنی‌بر AMD RDNA2، حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. این دستگاه همچنین می‌تواند رابط کاربری One UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14 را در خارج از جعبه اجرا کند.

سینی سیم‌کارت گوشی (که می‌تواند دارای اسلات کارت microSD نیز باشد) در بالای آن قرار دارد، درحالی‌که بلندگوی اصلی و پورت USB Type-C در پایین جای گرفته‌اند. در قسمت پشتی، این گوشی دارای ترکیب دوربین سه‌گانه است که طراحی آن مشابه نسل پیشین و روند فعلی طراحی گوشی‌های سامسونگ می‌باشد. طبق اطلاعات قبلی، گلکسی A35 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت و سنسور سلفی 13 مگاپیکسلی است. دوربین‌های دیگر می‌توانند شامل یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی باشند. این گوشی ممکن است قادر به ضبط ویدیوهای 4K نیز باشد.

نظر شما درباره رندر طراحی گلکسی A35 و تغییرات صورت‌گرفته در آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی