حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های رسمی گلکسی A25 5G فاش شد + مشخصات کامل

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از Galaxy A25 5G است. چندی پیش، این تلفن هوشمند در میان داده های وب‌سایت گواهینامه TUV مشاهده شد. این گواهی، توان شارژر گوشی هوشمند مورد بحث را فاش کرد. هم اکنون، رندر های رسمی و مشخصات کامل گلکسی A25 5G به بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

رندر های گلکسی A25 5G فاش شد: استفاده از همان طراحی نسل قبل

همان‌طور که در تصاویر منتشر شده می‌توان مشاهده کرد، گلکسی A25 5G سامسونگ دارای گوشه های گرد بوده و نمایشگر نیز حاشیه های نسبتاً کمی دارد. اما حاشیه لبه پایینی زیاد است. طراحی قاب پشتی این دستگاه کاملاً آشناست. این همان طراحی است که سامسونگ تقریباً در تمام گوشی های هوشمند خود در سال ۲۰۲۳ به کار گرفته است.

سه لنز دوربین به طور عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته و لوگو سامسونگ در پایین قاب پشتی خودنمایی می‌کند. در قسمت جلویی دستگاه نیز، یک ناچ قطره ای شکل برای قرارگیری دوربین دیده می‌شود. در سمت راست فریم Galaxy A25 5G دکمه های پاور و تنظیم صدا قابل مشاهده است. در فریم سمت چپ این تلفن هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ نیز، ورودی سیم‌کارت دیده می‌شود. انتظار می‌رود که این دستگاه در چهار رنگ آبی، مشکی، زرد و آبی روشن وارد بازار شود.

Galaxy A25 5G

Galaxy A25 5G

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، مشخصات این گوشی هوشمند نیز به بیرون درز کرده است. گلکسی ای ۲۵ دارای یک صفحه نمایش Super AMOLED Infinity-U با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گفته می‌شود که تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین خواهد کرد. این دستگاه در دو نسخه با حافظه های رم ۶/۸ گیگابایتی و حافظه های ذخیره سازی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی، قابل تهیه خواهد بود. گفته می‌شود که Galaxy A25 5G از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند.

Galaxy A25 5G

گوشی Galaxy A25 5G از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار بوده و از شارژر ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند

همان‌طور که وب‌سایت Mysmartprice اشاره می‌کند، سه لنز دوربین در قاب پشتی A25 5G سامسونگ دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار خواهد بود. دوربین اولترا واید آن وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین ماکرو یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

انتظار می‌رود که دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته باشد. این دوربین همچنین دارای مجموعه ای از ویژگی ها و فیلتر های ویرایش هوش مصنوعی خواهد بود. گلکسی A25 5G از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

Galaxy A25 5G

این گوشی هوشمند اقتصادی، ۴ سال به روزرسانی سیستم عامل و ۵ سال به روزرسانی های امنیتی را دریافت خواهد کرد. این دستگاه از Samsung Knox و Samsung Pay برخوردار است. با وجود آنکه Galaxy A25 5G یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه خواهد بود، اما از اسپیکر های استریو بهره‌مند است. وزن این دستگاه ۱۹۷ گرم بوده و ابعاد آن ۱۶۱.۰ در ۸.۳ در ۷۶.۵ میلی‌متر است. می‌دانیم که این گوشی هوشمند در سال آینده میلادی معرفی خواهد شد. متاسفانه اما اطلاعاتی درباره تاریخ دقیق رونمایی این دستگاه، در دست نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود خه که در آینده ای نزدیک، اطلاعات بیشتری در مورد زمان رونمایی و قیمت این گوشی منتشر شود.

گلکسی A24 سامسونگ با تراشه Helio G99 و دوربین 50 مگاپیکسلی OIS معرفی شد

با توجه به رندر های رسمی فاش شده، نظر شما درباره طراحی گلکسی A25 5G سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی