حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوش مصنوعی سامسونگ مکالمه تلفنی شما را به صورت آنی ترجمه می‌کند

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، هوش مصنوعی

سامسونگ به تازگی Galaxy AI را معرفی کرده است. این اسم برای تلاش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ انتخاب شده و برای بهبود تجربه کاربری در دستگاه‌های آتی این شرکت به کار گرفته خواهد شد. یکی از کارایی‌های آن که به تازگی رسما اعلام شده، در تماس تلفنی خود را نشان می‌دهد. در حقیقت هوش مصنوعی سامسونگ مکالمه تلفنی شما را به صورت آنی ترجمه خواهد کرد.

هوش مصنوعی سامسونگ

سامسونگ می‌گوید این راه حل جامع هوش مصنوعی هم از هوش مصنوعی روی دستگاه توسعه یافته توسط این برند و هم از هوش مصنوعی مبتنی بر پردازش ابری که از طریق همکاری با شرکای خود (احتمالاً از جمله شرکت هایی مانند مایکروسافت و گوگل) استفاده می کند. در نتیجه، Galaxy AI آماده است تا جنبه‌های مختلف استفاده روزانه از تلفن همراه را ارتقا دهد، در حالی که امنیت و حریم خصوصی را در اولویت قرار می‌دهد.

سامسونگ هوش مصنوعی مولد خود با نام Samsung Gauss را رسماً معرفی کرد

یکی از ویژگی‌های کلیدی Galaxy AI ترجمه تماس آنی با هوش مصنوعی است که انتظار می‌رود در جدیدترین گوشی‌های سامسونگ یعنی احتمالاً سری Galaxy S24، عرضه شود. این عملکرد نوآورانه به طور یکپارچه یک مترجم شخصی را در نرم افزار تماس سامسونگ ادغام می کند و نیاز به برنامه های شخص ثالث را از بین می برد.

این قابلیت ترجمه صوتی و متنی بی‌درنگ در طول مکالمه ارائه می‌دهد و ارتباط با متکلمین به دیگر زبان‌ها را آسان‌تر می‌کند. برای حفظ حریم خصوصی مکالمات، Galaxy AI کاملاً روی دستگاه کار می کند.

سامسونگ تایید کرده که گلکسی AI اوایل سال 2024 عرضه خواهد شد و نشان می دهد که می تواند برای اولین بار در سری گلکسی اس 24 در دسترس باشد.

معاون اجرایی و رئیس بخش تحقیق و توسعه در بخش موبایل سامسونگ، بر پتانسیل تحول آفرین Galaxy AI تاکید کرد. وی اظهار داشت:

«فناوری موبایل قدرت برقراری ارتباط بین مردم، افزایش بهره وری و آزادسازی خلاقیت را در مقیاس جهانی دارد و هوش مصنوعی گلکسی گامی جامع در این مسیر است.»

سامسونگ در جستجوی گوشی های هوشمند مجهز به هوش مصنوعی، تنها نیست. سایر برندهای پیشرو گوشی های هوشمند نیز در حال توسعه مدل های هوش مصنوعی خود هستند. به نظر می رسد که در سال 2024، ادغام هوش مصنوعی در تلفن های هوشمند به طور فزاینده ای رایج خواهد شد زیرا تولید کنندگان در تلاش برای افزایش تجربیات و قابلیت های کاربر هستند.

شاید برای استفاده از هوش مصنوعی گلکسی S24 سامسونگ نیاز به خرید اشتراک ماهانه داشته باشید

نظر شما چیست؟ این قابلیت اگر به خوبی کار کند، برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)