حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی 13C 5G با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی در میان داده های 3C مشاهده شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی

ردمی آماده است تا گوشی هوشمند جدید 13C را برای عرضه در بازار جهانی معرفی کند. در گذشته، برخی از جزئیات این دستگاه فاش شده و حتی در میان داده های BIS هند، NBTC تایلند و IMEI مشاهده شده است. هم اکنون اما ردمی 13C 5G با شماره مدل 23124RN87C، در لیست گواهی 3C چین ظاهر شده است.

نسخه 5G ردمی 13C از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند

نسخه چینی ردمی 13C 5G در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شده است. گواهی مذکور، اطلاعاتی را در مورد توان شارژر این تلفن هوشمند در اختیار ما قرار می‌دهد. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه از آداپتور MDY-09-EK، با توان شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. لیست این گواهینامه تأیید می‌کند که Redmi 13C از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد. نسخه هندی این گوشی (23124RN87I) هوشمند نیز چند روز پیش در وب‌سایت صدور گواهینامه BIS مشاهده شده بود. نسخه جهانی این دستگاه با شماره مدل 23124RN87G در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است.

Redmi 13C

بر اساس گزارشات منتشر شده، ردمی 13C نسخه ری‌برند شده Poco C65 خواهد بود. قرار است که هر دو این تلفن های هوشمند در آینده راهی بازار شوند. انتظار می‌رود که Redmi 13 5G از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس برخوردار باشد. گفته می‌شود که نسخه 4G این تلفن هوشمند (همان پوکو سی ۶۵) از تراشه Helio G85 بهره می‌برد. رندر های منتشر شده از این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده ردمی نشان می‌دهد که این دستگاه به ناچ قطره ای شکل، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و درگاه USB type-C مجهز است. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، نمایشگر ۶.۷۴ اینچی LCD ردمی 13C 4G رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این گوشی از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

ردمی 13C پیش از رونمایی رسمی به فروش می‌رسد!

انتظار داریم در چند روز آینده اطلاعات بیشتری در مورد Redmi 13C منتشر شود. نظر شما درباره نسخه های 4G و 5G ردمی 13C چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی