حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر اپل را در سطح پرچمدار کپی می‌کند!

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

هر چند “کپی کردن”عبارت صحیح یا منطقی نیست اما اصطلاح رایج برای چنین تصمیماتی‌است. تقریبا قابل انتظار است که برندهای اندرویدی در موبایل‌های میان‌رده یا پایین‌رده خود سعی می‌کنند شبیه به آیفون باشند. با این حال عموما آن‌ها در سطح پرچمدار کاملا سعی می‌کنند که شخصیتی متمایز ارائه نمایند. با این حال به نظر می‌رسد که این روند در حال تغییر است و آنر اپل را در سطح پرچمدار کپی می‌کند!

آنر مجیک ۶ با قابلیت مشابه داینامیک آیلند آیفون تایید شد

آنر مجیک ۶

آنر مجیک ۶

همانطور که در تصاویر این مطلب می‌بینید، دستگاهی از سری Honor Magic 6 دیده می‌شود. این محصول با یک بخش کپسولی مشکی رنگ بالای نمایشگر همراه است. کاربردهای مختلف این بخش نشان می‌دهد که می‌تواند کوچک و بزرگ شود، در نتیجه شبیه به جزیره پویا آیفون عمل می‌نماید.

آنطور که گفته می‌شود، این بخش شامل ۲ سوراخ نمایشگر مجزا است. با این حال به صورت نرم‌افزاری اینطور دیده می‌شود. ماجرای داینامیک آیلند اپل نیز تقریبا همین است که از دو بخش مجزا (یکی دایره‌ای و دیگری کپسولی) تشکیل شده اما اپل کل تصویر را به صورت یک کپسول پیوسته نشان می‌دهد.

آنر با استفاده از چنین قضایی قرار است که تشخیص چهره ۳ بعدی نیز عرضه کند. اپل به سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی خود Face ID می‌گوید. یکی از دلایل سوراخ نمایشگر کپسولی آن نیز همین سیستم است.

همچنین جالب است بدانید در روزهایی که سامسونگ بیش از پیش از نمایشگر دولبه خمیده فاصله می‌گیرد و حتی گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالا با پنل تخت عرضه شود، آنر حداقل یک عضو در سری Magic 6 Pro را با نمایشگر چهارلبه خمیده همراه خواهد کرد. چیزی که قبلا در محصولاتی مانند Huawei P40 Pro دیده بودیم.

همچنین به مانند اکثر موبایل‌های پرچمدار چینی دیگر که تایید شده با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهند شد، این سری نیز به تراشه پرچمدار جدید کوالکام مجهز می‌شود.

نظر شما چیست؟ منتظر سری Honor Magic 6 Pro هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)