حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک ۶ پرو در MWC 2024 برای بازار جهانی عرضه شد: ۱۳۰۰ یورو

نوشته

2 ماه قبل | 2 دیدگاه | آنر

بیش از ۱ ماه پیش بود که آنر مجیک ۶ پرو با دوربین پریسکوپی ۱۸۰ مگاپیکسلی و Snapdragon 8 Gen 3 در چین به قیمت ۸۰۰ دلار رونمایی شد. حالا همین دستگاه در MWC 2024 برای بازار جهانی رونمایی شده که قیمت خیلی بالاتری دارد، ۱۳۰۰ یورو!

آنر مجیک ۶ پرو

در بازار جهانی، Honor Magic 6 Pro با رنگ‌های سفید، آبی، سبز، بنفش ابری و مشکی عرضه می‌شود. قیمت آن برای مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برابر 1299 یورو خواهد بود.

پیش‌سفارش‌های این گوشی از امروز آغاز خواهد شد و از هفته دیگر در دسترس قرار می‌گیرد.

برای یادآوری باید بگویم که مجیک ۶ پرو دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی FHD+ دولبه خمیده از نوع OLED LTPO بوده که رفرش‌ریت تطبیق‌پذیر 120 هرتز (1-120 هرتز پنل 8T LTPO) را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش به حداکثر روشنایی چشمگیر 1600 نیت و حداکثر روشنایی موضعی استثنایی 5000 نیت می رسد. پشتیبانی از Dolby Vision نیز ارائه می‌شود.

علاوه بر این، صفحه نمایش توسط شیشه بادوام Rhinoceros پوشانده شده که ادعا می‌شود مقاومت ۱۰ برابری در مقابل سقوط دارد.

آنر مجیک ۶ پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است و دارای گواهینامه عملکرد روان طولانی مدت از Swiss SGS است. این دستگاه با رابط کاربری MagicOS 8.0 آنر عرضه می شود که دارای قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای تعامل یکپارچه انسان و ماشین است. شما بین ۱۲ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی می‌توانید انتخاب کنید.

گوشی پرچمدار Honor Magic 6 Pro دارای دوربین سه گانه اصلی روی قاب پشتی است که مشخصات جذابی هم دارد. دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی با فوکوس سریع و دقیق، دیافراگم متغیر هوشمند (f/1.4-f/2.0) برای عملکرد عالی در نور کم و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است.

دوربین فوق عریض نیز 50 مگاپیکسلی است. دوربین سوم یک لنز اولترا تله فوتو پریسکوپی است که حسگر تصویر 180 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2.5 برابر، زوم دیجیتال 100 برابر و OIS را ارائه می‌کند.

دوربین سلفی دوگانه‌ای که درون سوراخ نمایشگر کپسولی مجیک ۶ پرو قرار دارد، شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین TOF برای سلفی‌های باکیفیت و تشخیص ۳ بعدی چهره است.

سری آنر مجیک 6 دارای تراشه کمکی RF C1 Plus برای ارتباطات است. این دستگاه با پشتیبانی از سرویس Honor Hongyan Communication امکان اتصال مستقیم به سرویس ماهواره ای TianTong را فراهم می کند.

به این ترتیب شما امکان برقراری ارتباط صوتی بی‌درنگ و پیامک دو طرفه را بر بستر ماهواره خواهید داشت. این گوشی سریع‌ترین سرعت اتصال ماهواره‌ای در صنعت را با 40 درصد بهبود سرعت و 50 درصد کاهش مصرف انرژی در حالت آماده به کار، به رخ می‌کشد. علاوه بر این، Honor Magic 6 Pro با باندهای فرکانس اصلی 5G جهانی سازگار است و از خدمات تلفن همراه گوگل (GMS) پشتیبانی می کند.

گوشی پرچمدار Honor Magic 6 Pro همچنین با پنج فناوری پیشرفته در بحث محافظت از چشم توسط نمایشگر دارد. این فناوری‌ها شامل از جمله کاهش نور PWM با فرکانس فوق‌العاده بالای 4320 هرتز، محافظت از چشم در نور طبیعی، صفحه‌نمایش مناسب برای کار قبل از خواب، کاهش نور آبی در سطح سخت‌افزار و نمایش رنگی طبیعی می‌شود.

این نمایشگر گواهینامه‌هایی را برای محافظت از چشم دریافت کرده است. از جمله آن‌ها به محافظت از چشم موسسه آلمانی Rhine TÜV 3.0 و تست راحتی بصری VICO A Plus می‌توان اشاره کرد. این دستگاه همچنین اولین گواهینامه مقاومت در برابر سقوط SGS سوئیس را برای چندین سناریو دریافت کرده است که دوام آن را تضمین می کند.

آنر مجیک 6 پرو دارای باتری بزرگ 5600 میلی آمپری نسل دوم Qinghai Lake است. این باتری از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب به طور کامل در 39 دقیقه (حالت عادی) یا 36 دقیقه (حالت شدید) شارژ می‌شود. همچنین شارژ بی‌سیم 66 واتی را ارائه می‌دهد. این دستگاه با تراشه ارتقاء بهره وری انرژی خود توسعه یافته Honor E1 و سیستم مدیریت انرژی Honor Dujiangyan همراه شده و بهره وری انرژی و عملکرد کلی را بهینه می کند.

نظر شما درباره آنر مجیک ۶ پرو و قیمت بازار جهانی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام،اول اینکه خیلی خوشحالم که بعد فکرکنم حدودا 3سالی بود که وارد سایت ترنجی نشده بودمو الانم خیلی خوشحالم که بازم برگشتم،کلا حالوهوای این سایت، محیط کاربریش طوریه که دلچسبه مثل اون دسته از خونه های کوچیکو جمع وجور چوبی هستش که خیلی حال میده، ترنجی هم اینطوریه، انشاله که ترنجی همیشه باشه وماهم ازش بهره ببریم

ali karimi

خب برسیم به برند آنرکه به شخصه عاشق این برند هستم، حتی گوشیمم از همین برنده، حال بماند سری آنرمجیک که اصلا یچیز دیگه ای هستش،این سری آنرمجیک6پرو مثل سریهای قبل خودش عالی هستن،همیشه از خوندن مشخصات این سری حال میکنم،ایندفعه هم که تماس ماهواره ایم آورده با خودش که مسخصات خودشو کامل کرده، ولی قیمت نمیدونم چی بگم، چون همونطور که گفتم خیلی مدته نبودم واسه همین از قیمت بقیه پرچمدارها ریاد خبر ندارم نمیتونم بگم قیمتش زیاده یا کمه یا نه خوبه، ولی با این حال فکر کنم تا حدودی قیمتش زیاده، 1299 یا بهتره بگم 1300 یورو کمم نیست، اللته برای نسخه 512 گیگشه،نسخه 256 گیگ خب ارزونتره، نسخه 128 نمیدونم داره یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)