حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxOMark نمایشگر آنر مجیک ۶ پرو منتشر شد: شکست گلکسی اس ۲۴ اولترا

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار، تست، نمایشگر

پس از گذشت مدت کوتاهی از رونمایی جهانی آنر مجیک ۶ پرو، امتیاز DxOMark نمایشگر و باتری این تلفن هوشمند منتشر شده است. این دستگاه در هر دو بخش، امتیازات بالایی را کسب کرده است.

نمایشگر آنر مجیک ۶ پرو از گلکسی اس ۲۴ اولترا و پیکسل ۸ پرو بهتر است

نتایج و امتیاز DxOMark نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED آنر مجیک ۶ پرو فوق‌العاده است. این دستگاه موفق به شکست گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ شده و جایگاه اول در رده‌بندی DxOMark را تصاحب کرده است. Magic 6 Pro موفق به کسب امتیاز ۱۵۷ شده است. این دستگاه، ۲ امتیاز بیش از Galaxy S24 Ultra ثبت کرده و ۳ امتیاز نیز بیش از Pixel 8 Pro گوگل دارد. برای مقایسه بهتر، آیفون ۱۵ پرو مکس با کسب امتیاز ۱۴۹، در رتبه دهم جدول قرار گرفته است.

امتیاز DxOMark نمایشگر Honor Magic 6 Pro

لابراتوار DxOMark ادعا می‌کند که صفحه نمایش Magic 6 Pro تجربه فوق العاده‌ای را برای تماشای فیلم یا بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته نمایشگر این تلفن هوشمند آنر نقاط ضعفی نیز دارد. به عنوان مثال، در زوایای شدید شاهد تغییر رنگ محتوای در حال نمایش خواهیم بود. آنر ادعا می‌کند که نمایشگر این دستگاه توانایی تولید حداکثر روشنایی ۵,۰۰۰ نیت را خواهد داشت. لازم به ذکر است که دستیابی به این سطح روشنایی به سناریو های HDR خاصی نیاز دارد. حداکثر روشنایی صفحه نمایش Magic 6 Pro در زیر نور خورشید، از رقبا کمتر است. البته که این گوشی هوشمند، علاوه بر صفحه نمایش در سایر بخش ها نیز عملکرد درخشانی دارد.

امتیاز باتری DxOMark آنر Magic 6 Pro نیز منتشر شده است: در صدر جدول 

نتایج تست های باتری DxOMark آنر مجیک ۶ پرو نشان می‌دهد که عملکرد باتری این دستگاه عالی است. این تلفن هوشمند به لطف تراشه کارآمد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری پرظرفیت، شارژدهی خوبی داشته و موفق به کسب امتیاز ۱۵۷ شده است. این امتیاز، Honor Magic 6 Pro را در این بخش نیز در صدر جدول DxOMark قرار داد. می‌توان با این تلفن هوشمند به طور مداوم ۳۵ ساعت تماس تماس تلفنی داشت، ۵۰ ساعت به موسیقی گوش داد یا ۱۵ ساعت بازی کرد. البته استفاده از دوربین، شارژدهی این دستگاه را به ۴ ساعت و ۳۹ دقیقه کاهش خواهد داد، که تعجب‌آور نیست.

امتیاز DxOMark باتری Magic 6 Pro

عملکرد دوربین سلفی Honor Magic 6 Pro تحسین برانگیز است

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض Magic 6 Pro نیز منتقدان را تحت تاثیر قرار داده است. این گوشی، آیفون ۱۵ پرو مکس را به دلیل توانایی در گرفتن عکس های سلفی گروهی واضح با عمق میدان وسیع و همچنین ارائه تصاویر با وضوح بالاتر، کنار می‌زند. دوربین سلفی آنر مجیک ۶ پرو به دلیل تعادل رنگ سفید، بازتولید رنگ، کنترل نویز و محدوده دینامیکی وسیع مورد تحسین قرار گرفته است. البته که دوربین سلفی این تلفن هوشمند نقاط ضعفی نیز دارد. دوربین سلفی Magic 6 Pro در شرایط کم نور سعی می‌کند تا نویز موجود در تصاویر را کم کند، که همین موضوع باعث از دست رفتن برخی از جزئیات خواهد شد.

آنر مجیک ۶ پرو در MWC 2024 برای بازار جهانی عرضه شد: ۱۳۰۰ یورو

با توجه به انتشار امتیاز DxOMark نمایشگر و باتری آنر مجیک ۶ پرو، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی