حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک ۶ پرو در تصایر واقعی دیده شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

پرچمدار بعدی برند Honor در سری Magic عرضه خواهد شد. این دستگاه Magic 6 Pro نام خواهد داشت و نمونه برش نخورده آن در تصویر واقعی دیده شده است. آنر مجیک ۶ پرو احتمالا از نظر طراحی قاب پشتی و نمای جلویی متفاوت از نسل قبل خواهد بود.

آنر مجیک ۶ پرو

این تصاویر Honor Magic 6 Pro را در یک قاب برش نخورده نشان می‌دهد. در جلو می‌بینیم که بریدگی نمایشگر کپسولی از گوشه سمت چپ صفحه به مرکز لبه بالا منتقل شده است. این سوراخ نمایشگر احتمالا دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ToF خواهد بود که در نسل قبلی نیز شاهد آن بودیم. همچنین نمایشگر دو لبه خمیده نسل قبل اینجا هم تکرار خواهد شد.

ما نمی‌توانیم چیز زیادی در مورد دوربین‌های پشتی بگوییم زیرا این قاب خاص برای پنهان کردن جزیره دوربین ساخته شده و واقعا هم به هدفش رسیده است! چیزی که ما می بینیم یک لنز دوربین، یک فلاش LED با نوعی سنسور در کنار آن، یک سنسور دیگر در سمت راست و یک سنسور سوم در پایین قرار خواهد داشت. به نظر می رسد Honor Magic 6 Pro در بخش دوربین و به مانند اکثر پرچمدارهای دیگر، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

آنر Magic 5 Pro اواسط زمستان سال گذشته عرضه شد، بنابراین جالب است که ببینیم آیا جانشین آن زودتر از موعد عرضه خواهد شد یا خیر. ما انتظار داریم سری آنر ۶ شامل سه عضو زیر باشد که همگی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شوند:

  1. ۱- Honor 6
  2. ۲- Honor 6 Pro
  3. ۳- Honor 6 Ultimate

نظر شما چیست؟ طراحی احتمالی پرچمدار ۲۰۲۴ آنر راه می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)