حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X50 Pro با ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی در راه است

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

انتظار می‌رود که Honor X50 GT در روز های آینده معرفی شود. هم اکنون اما یک منبع آگاه ادعا می‌کند که آنر X50 Pro نیز در آینده ای نزدیک رونمایی خواهد شد. هر دو این دستگاه ها بالاتر از Honor X50 که در ماه جولای معرفی شد، قرار خواهند گرفت. ماه هاست که شایعاتی درباره X50 GT منتشر می‌شود. اما این اولین بار است که نام X50 Pro برده می‌شود.

آنر X50 Pro دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود

یک گوشی هوشمند آنر با شماره مدل ALP-AN00 موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است. یک افشاگر اطلاعات به نام Wangzai، اطلاعاتی را درباره این دستگاه به اشتراک گذاشته است. طبق گواهی 3C، این تلفن هوشمند آینده آنر با شارژر های دارای شماره مدل HN-110320C00 یا HN-110320C01 به دست کاربران خواهد رسید. این آداپتور دارای حداکثر توان خروجی ۳۵ وات (۱۱ وات ۳.۲ آمپر) است. این افشاکننده اطلاعات ادعا می‌کند که Honor X50 Pro دارای NFC خواهد بود. وی ادعا می‌کند که گران قیمت‌ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی است.

آنر X50

Honor X50

این تمام اطلاعاتی است که درباره آنر ایکس ۵۰ پرو می‌دانیم. ما مشتاقانه منتظر نشت اطلاعات بیشتر و دریافت گواهینامه های دیگر توسط این تلفن هوشمند هستیم. از طرف دیگر اما ما اطلاعات زیادی در مورد X50 GT داریم. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. مطابق با گزارش Gizmochina، دوربین اصلی آنر ایکس ۵۰ جی تی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی آن نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۸۰۰ میلی آمپری خواهد داشت. گفته می‌شود که طراحی قاب پشتی این گوشی شبیه یه میت ایکس ۵ هواوی خواهد بود.

مدل جدید آنر X50 با طراحی الهام گرفته شده از Mate X5 هواوی در راه است

نظر شما درباره Honor X50 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی