حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 15.4.1 اپل برای رفع مشکل تخلیه سریع باتری ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اپل

پس از عرضه آپدیت iOS 15.4 کاربران درباره مشکل تخلیه سریع بازی اطلاع دادند. اپل این موضوع را بررسی کرده و حالا رفع نقص آن را عرضه می شود. امروز آپدیت iOS 15.4.1 اپل برای رفع مشکل تخلیه سریع باتری ارائه شد. این آپدیت همراه با ارائه iPadOS 15.4.1 و‌دیگر سیستم عامل های اپل است.

آپدیت iOS 15.4.1 اپل

امروز اپل دور جدیدی از به روزرسانی های نرم افزاری را برای دستگاه های مختلف از جمله تلفن همراه‌های خود منتشر می کند. این شامل iOS 15.4.1 برای همه آیفون‌های پشتیبانی‌شده و همچنین iPadOS 15.4.1 برای همه تبلت‌های پشتیبانی‌شده است. همانطور که نحوه نام‌گذاری این آپدیت نشان می دهد، آپدیت مذکور نسخه جزئی است که هیچ ویژگی نرم افزاری جدیدی به همراه ندارد.

آپدیت iOS 15.4.1 اپل

آپدیت iOS 15.4.1 اپل

با این حال، هدف بهبود چیزی است که ما شرط می بندیم برای اکثر مردم بسیار مهم است: عمر باتری. اعلامیه آپدیت ذکر می کند که با نصب این به‌روزرسانی، آیفون یا آیپد شما مشکل تخلیه باتری را که ظاهراً چند هفته پیش با انتشار iOS 15.4 مشاهده شده بود، برطرف می‌کند.

همچنین ۲ بهبود برای توانیابان دارای آیفون وجود دارد. اول اینکه برای دستگاه‌های بریل که هنگام پیمایش متن یا نمایش یک هشدار،  پاسخگو نبودند شاهد رفع مشکل هستیم.

سپس برای دستگاه‌های توانیابان شنوایی «Made For iPhone» که ارتباط خود را با برخی از برنامه‌های شخص ثالث از دست می دادند، رفع مشکل ارائه می شود.

البته ممکن است بهبودهای دیگر عنوان نشده ای هم وجود داشته باشد، اما واضح است که تمرکز اینجا در مورد رفع تخلیه باتری است.

بنابراین اگر به نظر می‌رسد که آیفون یا آیپد شما بعد از به‌روزرسانی iOS یا iPadOS نسخه 15.4 واقعا باتری مصرف می کند بهتر است به تنظیمات بروید و iOS 15.4.1 یا iPadOS 15.4.1 را در اسرع وقت نصب کنید.

شما از کاربران اپل هستید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)