حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو C65 در میان داده های IMEI مشاهده شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو

هر روز، بازیکنان جدیدی به دنیای گوشی های هوشمند اضافه می‌شود. پوکو C65 در میان داده های IMEI مشاهده شده است. این دستگاه به طور رسمی برای فروش در بسیاری از بازار ها عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

پوکو C65 نسخه ری‌برند شده Redmi 13C خواهد بود

گوشی Poco C65 دارای اسم رمز air بوده و از تراشه مدیاتک نیرو می‌گیرد. این دستگاه با شماره مدل داخلی «C3V» شناخته می‌شود. این تلفن هوشمند با شماره مدل های 2310FPCA4G و 2310FPCA4I در پایگاه داده IMEI فهرست شده است. حروف G و I موجود در این شماره مدل ها، مناطق عرضه تلفن هوشمند مورد بحث را نشان می‌دهد. بنابراین، پوکو سی ۶۵ در بازار جهانی و هند به فروش خواهد رسید. در حقیقت، این دستگاه نسخه ری‌برند شده Redmi 13C است که توسط تیم POCO طراحی شده. اصلاحاتی در مورد شماره مدل Redmi 13C وجود دارد. ما متوجه یک سری اشتباهات در اطلاعات قبلی شده ایم و شماره مدل صحیح به شرح زیر است: 23100RN82L، 23108RN04Y، و 23106RN0DA.

نسخه گلوبال پوکو C65 در میان داده های IMEI

این اطلاعات مستقیماً از پایگاه داده GSMA IMEI به دست آمده است و شماره مدل های قبلی متعلق به یک گوشی ردمی متفاوت بوده است. با این وجود، واضح است که Redmi 13C در آمریکای لاتین عرضه خواهد شد. زیرا شماره مدل 23100RN82L برای نسخه آمریکای لاتین این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است. رندر های Redmi 13C تأیید می‌کنند که این تلفن هوشمند دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این قابلیتی جذاب برای عکاسان است.

Redmi 13C

همان‌طور که Xiaomiui اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند سرعت شارژ سریع‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد. پورت USB type-C امکان شارژ سریعتری را فراهم می‌کند. تمام این ویژگی ها برای POCO C65 نیز اعمال می‌شود. هدف این گوشی هوشمند آن است که در میان گوشی های هوشمند ارزان قیمت بهترین باشد. این گوشی مقرون به صرفه آینده پوکو به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 برخوردار خواهد بود.

جزئیات بیشتری از ردمی 13C شیائومی به بیرون درز کرد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی