حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی Redmi 13C را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی

یک‌سال‌ونیم پیش بود که ردمی 10C رسما معرفی شد. گوشی که در بازار ما حتی تا همین حالا هم محبوب است و در راهنمای خرید گوشی شیائومی توصیه می‌شود. حدودا ۹ پس از آن ردمی 12C آمد که انتخاب خوبی محسوب نمی‌شد، به خصوص به دلیل نداشتن پورت USB C و دوربینی که افت داشت. حالا درباره ردمی 13C گزارشی داریم. شما می‌توانید طراحی Redmi 13C را همین حالا پیش از معرفی رسمی ببینید.

طراحی Redmi 13C

اوایل این ماه بود سری ردمی نوت 13 در چین عرضه شد. این خانواده محصولات استراتژیک شیائومی باید تا قبل از زمستان به بازار جهانی نیز راه پیدا کنند. با این حال به نظر می‌رسد که قبل از رونمایی این سری محصول، شاید یک دستگاه کاملا اقتصادی را ببینیم.

در جدیدترین گزارش منتشرشده، مجموعه‌ای از رندرهای با وضوح بالا از Redmi 13C را می‌بینیم. از نمای عقب، این گوشی تا حدودی شبیه به مدل‌های سری نوت 13 به نظر می رسد.

یک دوربین سه‌گانه دارد که درون ۲ دایره بزرگ قرار می گیرند. متن درج در جزیره دوربین نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین می‌بینیم که کلید قفل و تنظیم صدا در لبه سمت راست دستگاه قرار دارد.

در حالی که قاب پشتی منطقی به نظر می‌رسد، حاشیه‌های ضخیم و ناچ قطره‌طور جلو بلافاصله این واقعیت را نشان می‌دهد که این یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است.

البته خوشحال‌کننده خواهد بود که Redmi 13C با جک هدفون 3.5 میلی متری عرضه خواهد شد، پورتی که امروزه به ندرت در گوشی های هوشمند می بینید. این دستگاه همچنین دارای جلوپنجره بلندگو، پورت شارژ و میکروفون است.

در این رندرها سه رنگ خاکستری، سورمه‌ای و یک رنگ زرد/سبز کمرنگ دیده می‌شود.

هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری آن نداریم. نظر شما درباره طراحی احتمالی ردمی ۱۳ سی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)