حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو C65 با مدیاتک Helio G85 رسما معرفی شد

نوشته

4 ماه قبل | یک دیدگاه | پوکو

پوکو به تازگی یک موبایل ارزان 4G را در هند رونمایی کرده است. این دستگاه پوکو C65 است که با مدیاتک Helio G85 و نمایشگر ۶.۷۴ اینچی ۹۰ هرتز عرضه می‌شود.

پوکو C65

در بخش طراحی باید گفت که POCO C65 دارای فریمی با لبه‌های صاف است که حسگر اثرانگشت هم روی لبه سمت راست قرار دارد. روی قاب پشتی یک جزیره دوربین بزرگ با لوگو قابل توجه POCO را داریم که درون آن ۲ دایره مشکی بزرگ برجسته برای سیستم دوربین اصلی استفاده شده است.

در نمای جلویی نمایشگر 6.74 اینچی با رزلوشن 1600 در 720 پیکسل و رفرش‌ریت 90 هرتز ارائه می‌شود. این پنل می‌تواند به حداکثر روشنایی تا 600 نیت برسد و توسط شیشه محافظ گوریلا گلس محافظت می‌شود.

این دستگاه با تراشه مدیاتک Helio G85 همراه است و حداکثر 8 گیگابایت رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می دهد. حافظه داخلی از طریق یک مموری کارت SD با جایگاه اختصاصی قابل ارتقا است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی در این دستگاه استفاده می‌شود.

در بخش دوربین، POCO C65 به یک دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی مجهز شده است، در حالی که دوربین سلفی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است.

از نظر نرم افزاری، POCO C65 دارای رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 است. از نظر اتصال، این دستگاه شامل USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، وای‌فای، NFC و پشتیبانی بلوتوث است.

قیمت پوکو C65 شیائومی چقدر است؟

گوشی POCO C65 در دو رنگ آبی و مشکی مات عرضه می شود. قیمت این دستگاه در بازار هند عبارت است از:

  1. ۱- ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۰۸ دلار
  2. ۲- ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۱۴ دلار
  3. ۲- ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۳۲ دلار

نظر شما چیست؟ این گوشی جدید پوکو را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

قیمتش خوب ولی سلفی این قطره ای چی اصلأ دوست داشتنی نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)