حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل واچ 2 با ویژگی‌های Fitbit و بازطراحی رابط کاربری فاش شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

در روزهای گذشته، افشاگر مشهور، Evan Blass، تا حد امکان اطلاعات بیشتری از محصولات آینده گوگل که به‌زودی معرفی می‌شوند را فاش کرده است. در آخرین افشاگری، ما شاهد نگاهی اجمالی به بهبودهای Fitbit در قالب بازطراحی رابط کاربری که گوگل برای پیکسل واچ 2 ارائه کرده است، هستیم.

پیکسل واچ 2 با ویژگی‌های Fitbit

تاکنون، Pixel Watch 2 را چندین بار ازطریق افشاگری‌های متعدد و مطالب تبلیغاتی دیده‌ایم. بااین‌حال، این افشاگری جدید برخی از ویژگی‌های Fitbit مانند ردیابی استرس را نشان می‌دهد. در تصویر زیر، ساعت هوشمند آینده گوگل را می‌بینیم که صفحه «واکنش‌های بدن» را با سه واکنش مختلف در طول روز نشان می‌دهد. این چیزی است که Fitbit Sense 2 درحال‌حاضر در اختیار دارد، اما به‌نظر می‌رسد گوگل کمی رابط کاربری آن را بهینه کرده است تا درک آن آسان‌تر شود.

تصویر دومی که Blass به بیرون درز کرده، پیکسل واچ 2 را نشان می‌دهد که رابط کاربری جدیدی برای تمرینات Fitbit را نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد این ساعت هوشمند ضربان قلب کاربر را به‌همراه یک «منطقه هدف» برای حفظ ضربان قلب نشان می‌دهد. بالاتر از آن زمان و زیر آن نیز نرخ BPM است.

پیکسل واچ 2 با ویژگی‌های Fitbit

پیکسل واچ 2 با ویژگی‌های Fitbit

انتظار می‌رود ساعت هوشمند جدید گوگل چندین ویژگی جدید نیز داشته باشد. علاوه‌بر ردیابی استرس، برخی از آن‌ها شامل اندازه‌گیری دما، سنسور ضربان قلب دقیق‌تر، حالت‌های جدید ردیابی تناسب‌اندام و ویژگی‌های ایمنی جدید است.

با توجه به افشای اطلاعات قبلی، انتظار می‌رود که Pixel Watch 2 در صورت پیش‌سفارش Pixel 8 Pro، به‌صورت رایگان به خریداران این گوشی تحویل داده شود. همچنین اگر ترجیح می‌دهید ایربادز Pixel Buds Pro را به‌صورت رایگان دریافت کنید، می‌توانید Pixel 8 را پیش‌سفارش کنید. رویداد گوگل برای معرفی محصولات جدید سری پیکسل خود برای تاریخ 4 اکتبر/12 مهر برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره Pixel Watch 2 با ویژگی‌های Fitbit چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی