حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل واچ 2 گوگل با گواهی IP68 و قابلیت سنجش استرس در یک تیزر به‌نمایش درآمد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، گوگل

با نزدیک شدن به رویداد گوگل در تاریخ 12 مهر، این شرکت به انتشار تیزرهای مختلف از محصولات آینده خود ادامه می‌دهد. تنها یک روز پس از اینکه به‌طور رسمی طراحی سری پیکسل 8 درکنار پیکسل واچ 2 تأیید شد، گوگل بار دیگر با انتشار تیزر جدیدی، طراحی و برخی قابلیت‌های Pixel Watch 2 را به‌نمایش می‌گذارد.

پیکسل واچ 2 گوگل

در ویدیوی جدید منتشرشده در کانال یوتیوبی Made by Google، ما بهترین نگاه خود را به Pixel Watch 2 می‌بینیم. این ویدیو ساعت هوشمند آینده گوگل را در زوایای مختلف نشان می‌دهد و به ما امکان می‌دهد هم جلو و هم پشت آن را ببینیم.

همان‌طور که در ویدیوی دیروز تأیید شد، طراحی پیکسل واچ 2 بسیار شبیه به مدل نسل اول آن است. این ساعت نمایشگر گنبدی شکل، تاج چرخان و دکمه کنار تاج را از نسل قبلی خود حفظ کرده، اما برخی قابلیت‌های جدید را نیز اضافه می‌کند.

پیکسل واچ 2 گوگل

پیکسل واچ 2 گوگل

با نگاه به قسمت پشتی پیکسل واچ 2، نمایی از سنسورهای مختلف را می‌بینیم. همچنین حلقه‌ای قابلیت‌های دستگاه نیز دور تا دور قسمت پشتی ساعت حک شده‌اند. به‌نظر می‌رسد یکی از این ویژگی‌ها گوهای IP68 باشد. لازم به یادآوری است که نسل اول پیکسل واچ فاقد گواهی IP بود و تنها از مقاومت ATM 5 در آب بهره می‌برد.

در نسل جدید اما، ما همچنان مقاومت زیاد دربرابر نفوذ آب تا 50 متر، مقاومت دربرابر نفوذ گردوغبار، حسگر فعالیت الکترودرمال (EDA)، سنسور ضربان قلب، ردیابی خواب و حسگر اشباع اکسیژن (SpO2) را دریافت می‌کنیم. علاوه‌بر این، دید خوبی از سنسورها که به‌صورت 3×3 چیده شده‌اند نیز بدست می‌آوریم.

رویداد آینده گوگل در تاریخ 4 اکتبر برنامه‌ریزی شده است و پیکسل واچ 2 همراه با سری پیکسل 8 معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره طراحی، مشخصات و قابلیت‌های جدید اضافه‌شده به ساعت هوشمند Pixel Watch 2 گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی