حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست خم شدن آیفون ۱۵ پلاس را تماشا کنید: مقاوم‌تر از آیفون ۱۵ پرو مکس؟!

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید

متاسفانه تا کنون سه تست دلسردکننده از iPhone 15 Pro Max منتشر شده است. تست سقوط، تست خم شدن و مشکل داغ شدن را می‌توان جز این موارد دانست. با وجود شکستن قاب پشتی iPhone 15 Pro Max در تست خم‌شدن این سوال پیش می‌آید که آیا iPhone 15 Plus نیز که همان ابعاد را دارد (اما جنس بدنه متفاوت است) در این تست شکست می‌خورد؟ بیاید با هم تست خم شدن آیفون ۱۵ پلاس را تماشا کنیم.

تست خم شدن آیفون ۱۵ پلاس

یکی از تفاوت‌های اصلی بین مدل‌های iPhone 15 و iPhone 15 Plus با iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max را می‌توان در کیفیت ساخت آن‌ها دانست. اپل با استفاده از فریم تیتانیومی برای مدل‌های پرو سعی کرد که کیفیت بهتری ارائه کند.

مدل‌های پلاس همچنان همان آلومینیومی را که سال‌هاست در مدل‌های پایه آیفون استفاده می‌شود، ارائه می‌کند. سوال اینجاست که کدام خروجی بهتری خواهد داد.

بیاید ویدیو تست خم شدن آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را ببینیم:

همانطور که مشاهده کردید، هیچ‌کدام از این دو دستگاه خم نشد یا شیشه پشت آن نشکست. با این‌که ابعاد نمایشگر آیفون ۱۵ پلاس و آیفون ۱۵ پرو مکس یکسان است اما هیچ نشانی از شکستن شیشه پشتی وجود نداشت.

به مانند آیفون های پرو اینجا نیز از شیشه مقاوم سرامیک شیلد استفاده شده که مقاومت در برابر خراشیدگی بهتری نسبت به گوشی‌های اندرویدی ارائه می‌کند.

البته نمایشگر آیفون ۱۵ در مقابل شعله نتوانست دوام بیاورد و سفید شد. حال آن‌که نمایشگر آیفون ۱۵ پرو چنین موضوعی را ثبت نکرد.

تست مقاومت و خم شدن آیفون ۱۵ پرو مکس اپل را ببینید: با آن مهربان باشید!

 

تست سقوط آیفون ۱۵ پرو اپل را ببینید + مقایسه با آیفون ۱۴ پرو

 

مشکل داغ شدن آیفون ۱۵ پرو مکس با تراشه A17 Pro اپل گزارش شده است

به صورت کلی اگر بخواهیم دلیل شکستن قاب پشتی آیفون ۱۵ پرو مکس را پیدا کنیم، شاید باید جایی خارج از تفاوت جنس فریم دور دستگاه را کنکاش نماییم.

نظر شما چیست؟ آیا به این دلیل، خرید iPhone 15 Pro Max را منطقی نمی‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)