حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت و خم شدن آیفون ۱۵ پرو مکس اپل را ببینید: با آن مهربان باشید!

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید

دیروز بود که برای شما در ترنجی اولین تست سقوط آیفون ۱۵ پرو مکس را منتشر کردیم. از همان ویدئو این ایده در ذهن ما شکل گرفت که باید با این دستگاه مهربان بود. به تازگی JRE نیز تست مقاومت و خم شدن آیفون ۱۵ پرو مکس اپل را منتشر کرده و مجددا باید بگوییم که با آن مهربان باشید!

تست مقاومت و خم شدن آیفون ۱۵ پرو مکس اپل

اپل در iPhone 15 Pro Max و البته iPhone 15 Pro از فریم تیتانیومی استفاده کرده است. با این حال شاسی داخلی از آلومینیوم ساخته خواهد شد. در تست سقوط iPhone 15 Pro Max دیدیم که این فریم در برابر ضربه مقاومتی به اندازه استیل ضدزنگ iPhone 14 Pro Max ندارد. همچنین شیشه پشتی مدل جدید بسیار راحت‌تر شکست و حتی نمایشگر مدل جدید نیز زودتر به سمت غیرقابل‌استفاده‌شدن پیش رفت.

پس از سمباده زدن رنگ آبی تیتانیوم آیفون ۱۵ پرو مکس، به رنگ واقعی تیتانیوم میرسیم (همان رنگ نچرال تیتانیوم)

پس از سمباده زدن رنگ آبی تیتانیوم آیفون ۱۵ پرو مکس، به رنگ واقعی تیتانیوم میرسیم (همان رنگ نچرال تیتانیوم)

از آن‌جا که اپل قبلا ادعا کردن بود از شیشه یاقوت کبود روی لنز دوربین‌های آیفون استفاده می‌کند اما با تست‌های JRE مشخص شده بود که اینطور نیست، یا حداقل کیفیت لازم را ندارد؛ او به استفاده از تیتانیوم در فریم سری iPhone 15 Pro نیز شک کرد.

با تست‌های حرارتی و خشن خود به این نتیجه رسید که اپل واقعا از فریم تیتانیومی فقط در اطراف آیفون ۱۵ پرو مکس استفاده کرده است. همچنین با سمباده زدن زنگ آبی تیتانیوم، به رنگ واقعی آن رسید. البته اپل همین رنگ را به عنوان نچرال تیتانیوم یا تیتانیوم طبیعی نیز می‌فروشد.

بسیار خوب، به عملکرد تست مقاومت و خم شدن iPhone 15 Pro Max می‌پردازیم:

 

 

به علت اختلالات موجود، همچنین می‌توانید ویدیو را از کانال تلگرام ترنجی تماشا کنید.

در تست شعله، نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس مقاومت عالی نشان داد و اصلا پیکسل‌های آن سفید نشد.

در تست خراشیدگی دیدیم که فریم تیتانیومی به سادگی خراشیده شده و رنگ آن با رنگ دستگاه متفاوت خواهد بود، مگر این که رنگ نچرال تیتانیوم را بخرید.

در تست خم شدن به شکل عجیب و غیرمنتظره‌ای قاب شیشه‌ای پشتی آیفون ۱۵ پرو مکس شکست. این را در تست سقوط قبلی نیز دیده بودیم. با این حال آیفون ۱۵ پرو در همین تست، سربلند بیرون آمد.

باید دید که چه تفاوتی در طراحی داخلی آیفون ۱۵ پرو مکس با آیفون ۱۵ پرو وجود دارد که مدل بزرگتر اینطور مقاومت کمتری دارد. شما هم یاد خم شدن بیشتر آیفون ۶ پلاس نسبت به آیفون ۶ افتادید؟

نظر شما درباره مقاومت iPhone 15 Pro Max چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)