حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی گلکسی Tab A9 سیزدهم مهر خواهد بود

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ

هفته گذشته تیزری در Flipkart منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ به زودی از Galaxy Tab S9 FE در کشور هند رونمایی خواهد کرد. هم اکنون تیزری در آمازون منتشر شده که تاریخ رونمایی گلکسی Tab A9 را نشان می‌دهد. این تبلت در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر ماه) معرفی خواهد شد.

تاریخ رونمایی گلکسی Tab A9 در وب‌سایت آمازون مشاهده شده است

صفحه ای در وب‌سایت آمازون برای گلکسی Tab A9 فعال شده که تاریخ رونمایی این تبلت را نشان می‌دهد. در تیزرهای موجود در این صفحه نام دستگاه ذکر نشده است. اما URL وب‌سایت مذکور تأیید می‌کند که Galaxy Tab A9 در پنجم اکتبر معرفی می‌شود. هفته گذشته بود که این تبلت آینده سامسونگ در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شد. منبع مذکور برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش کرد. این لیست نشان داد که Tab A9 دارای شماره مدل SM-X115 بوده و به یک صفحه نمایش با وضوح ۸۰۰ در ۱۳۴۰ پیکسل (احتمالا پنل از نوع LCD) مجهز می‌شود. تراشه مدیاتک Helio G99 نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. نسخه ظاهر شده در کنسول گوگل پلی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم بود.

مطابق با گزارش Gizmochina، گلکسی تب ای ۹ به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار بوده و از شبکه اینترنت 4G نیز پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه سایر جزئیات این دستگاه فاش نشده است. انتظار می‌رود که تبلت مورد بحث به غیر از هند در بازار های دیگری مانند امارات و تایلند نیز عرضه شود.

تاریخ رونمایی گلکسی تب ای ۹

گلکسی تب ای ۹ پلاس نیز در راه است؟

گزارش ها همچنین وجود تبلت دیگری به نام Galaxy Tab A9 Plus 5G را فاش کرده اند. این تبلت، نسخه بالاتر از Tab A9 استاندارد بوده و از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. نسخه Plus نیز موفق به دریافت گواهینامه BIS هند شده که نشان می‌دهد در این کشور عرضه خواهد شد. اما نمی‌دانیم که این دستگاه نیز در همان تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) به همراه Galaxy Tab A9 معرفی می‌شود یا خیر.

گلکسی Tab A9 با تراشه Helio G99 در میان داده های Geekbench مشاهده شد

نظر شما درباره این تبلت های مقرون به صرفه آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی