حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری و سرعت شارژ گلکسی Tab A9 Plus سامسونگ فاش شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

ماه گذشته، متوجه شدیم که سامسونگ در حال توسعه دو تبلت جدید از سری Galaxy Tab A است: گلکسی تب A9 و گلکسی تب A9+. انتظار می‌رود این تبلت ها به ترتیب جانشین گلکسی تب A8 8 اینچی (2019) و گلکسی تب A8 10.5 اینچی (2021) شوند. صفحات پشتیبانی این دو تبلت آینده سامسونگ در وب‌سایت این کمپانی مشاهده شده است. هم اکنون، میزان ظرفیت باتری و سرعت شارژ گلکسی Tab A9 Plus از سوی گواهی FCC مشخص شده است.

گلکسی Tab A9 Plus از باتری ۷,۰۴۰ میلی آمپری برخوردار است

تا کنون، گلکسی تب A9 در میان داده های FCC، Wi-Fi Alliance و Bluetooth SIG دیده شده است. گلکسی تب ای ۹ پلاس نیز در وب‌سایت‌های بلوتوث SIG و Geekbench مشاهده شده بود. هم اکنون، این تبلت آینده سامسونگ موفق به دریافت گواهینامه FCC شده است. گواهی مذکور ابعاد، ظرفیت باتری و سرعت شارژ گلکسی Tab A9 Plus را نشان می‌دهد. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این محصول دارای ابعاد ۱۶۸.۶۶×۶.۹۴×۲۵۷.۱۱ میلی متر است. گلکسی تب A8 ۱۰.۵ اینچی دارای ابعاد ۲۴۶.۸ در ۱۶۱.۹ در ۶.۹ میلی متر بود. این موضوع نشان می‌دهد که Tab A9 Plus احتمالا نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت.

گواهی FCC نشان می‌دهد که این تبلت آینده سامسونگ از باتری ۷,۰۴۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی (مشابه Galaxy Tab A8 ۱۰.۵ اینچی) خواهد کرد. گلکسی تب A9 پلاس در میان داده های بنچمارک Geekbench نیز مشاهده شده است. بنچمارک مذکور نشان می‌دهد که این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم است. این محصول به طور پیش‌فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI 5.1 مجهز شده است. Tab A9 Plus مشاهده شده در گیک بنچ دارای شماره مدل SM-X216B بوده که از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد که این تبلت با برخورداری از تراشه قدرتمندتر و نمایشگر بزرگتر، تفاوت های زیادی با نسل قبل خواهد داشت.

گلکسی تب A9 نیز موفق به گواهی FCC شده است

همان طور که SamMobile اشاره می‌کند، گلکسی تب A9 (SM-X115) نیز در میان داده های گواهینامه FCC مشاهده شده است. این محصول دارای ابعاد ۲۱۰.۷×۱۲۴.۷ میلی متر خواهد بود. این تبلت از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. Tab A9 از شبکه اینترنت 5G برخوردار خواهد بود. متاسفانه در حال حاضر تراشه، میزان رم و نسخه اندروید این دستگاه مشخص نیست. بر اساس شایعات منتشر شده، سری Galaxy Tab A9 تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. این گزارش ها نشان می‌دهد که سامسونگ در حال کار بر روی این تبلت های جدید است.

سری گلکسی Tab A9 سامسونگ به رونمایی نزدیکتر شد

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره سری Tab A9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی