حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Tab A9 با تراشه Helio G99 در میان داده های Geekbench مشاهده شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

انتظار می‌رود که تبلت های سری Tab A9 به زودی معرفی شود. شایعه شده که این سری شامل دو نسخه استاندارد و پلاس خواهد بود. هم اکنون، گلکسی Tab A9 در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گلکسی Tab A9 با ۴ گیگابایت رم و اندروید ۱۳ در Geekbench ظاهر شد

تبلت میان رده این غول فناوری کره جنوبی در گیک بنچ ظاهر شده است. لیست بنچمارک مذکور نشان داد که این دستگاه به یک تراشه با ۶ هسته ۲.۰ گیگاهرتزی و ۲ هسته ۲.۲۰ گیگاهرتزی مجهز شده است. این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 برخوردار است. تمام این توضیحات نشان می‌دهد که تب ای ۹ سامسونگ از چیپست مدیاتک Helio G99 برخوردار خواهد بود. داده های گیک بنچ تأیید می‌کند که این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید بهره مند است. نسخه حاضر شده در این بنچمارک دارای ۴ گیگابایت حافظه رم است.

داده های گیک بنچ

به سراغ نتایج Geekbench می‌رویم. گلکسی تب ای ۹ در بخش تک هسته ای موفق به دریافت امتیاز ۷۳۵ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۱۷۶۶ را به دست آورده است. در گذشته نیز گزارشی منتشر شده بود که در آن ادعا می‌شد Galaxy Tab A9 از تراشه مدیاتک Helio G99 برخوردار است. این تبلت آینده سامسونگ در میان داده های BIS نیز مشاهده شده است. داده های منبع مذکور نشان می‌دهد که Tab A9 از باتری پرظرفیت ۵,۱۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این دستگاه به تازگی با شماره مدل SM-X110 (نسخه Only Wi-Fi) در میان داده های TDRA ظاهر شده است. این تبلت هنوز به طور رسمی معرفی نشده، اما دریافت این گواهینامه ها نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی آن نمانده است.

ظرفیت باتری و سرعت شارژ گلکسی Tab A9 Plus سامسونگ فاش شد

نظر شما درباره این تبلت مقرون به صرفه آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی